A do të prodhohen makina me benzinë dhe naftë edhe pas vitit 2035?
A do të prodhohen makina me benzinë dhe naftë edhe pas vitit 2035?

Bashkimi Evropian duhet të heqë ndalimin e shitjes së makinave të reja me motorë me djegie të brendshme pas vitit 2035 për të ruajtur industrinë e tij të makinave, tha Manfred Weber, president i Partisë Popullore Evropiane, grupi më i madh politik në Parlamentin Evropian, të cilit i përket edhe presidentja e KE-së, Ursula von der Leyen. Ai tha për Financial Times se qytetarët duhet të lejohen të blejnë makina me benzinë dhe naftë për sa kohë që emetimet e dioksidit të karbonit kompensohen.
Media kujton se Britania e Madhe në fillim të këtij muaji zbuti objektivat e saj për automjetet elektrike, duke reduktuar dënimet për të mbështetur industrinë e saj të automobilave. Deklarata e Weber vjen pasi BE-ja rishqyrton të ardhmen e ndalimit të saj për motorët me djegie të brendshme, afati fillestar i të cilëve skadon në saktësisht një dekadë. Arsyeja e polemikës së re është kriza e fundit në industrinë e automobilave. Portali “Biznes” na kujton se disa prodhues të mëdhenj evropianë të makinave dhe pjesëve shpallën mijëra pushime nga puna vitin e kaluar për shkak të rritjes së kostove dhe konkurrencës nga automjetet e lira të importuara kineze. Ndërkohë, SHBA ka vendosur një tarifë prej 25 për qind për importin e makinave. Shoqata Evropiane e Industrisë së Automjeteve vlerësoi se tarifat e SHBA-së do të ndikonin në eksportet e makinave me vlerë 67 miliardë euro.
Pas lobimit intensiv nga industria, Brukseli u dha prodhuesve një pushim të vogël nga objektivat më të rrepta të emetimeve në mars, por tani për tani afati aktual (2035) mbetet në fuqi.
Regjistrimet e makinave të reja në BE ranë me 1.9% nga viti në vit në tremujorin e parë të këtij viti. Shoqata Evropiane e Prodhuesve të Automjeteve (ACEA) raportoi se në mars numri i regjistrimeve ra lehtë me 0.2 për qind nga viti në vit në 1.029.519 automjete, që ende paraqet një zbutje krahasuar me rënien vjetore prej 3.4 për qind në shkurt dhe 2.6 për qind në janar. Siç raportohet, pjesa më e madhe e automjeteve të reja hibride-elektrike u regjistrua me 35,5 për qind, pasuar nga automjetet me benzinë me 28,7 për qind, automjetet elektrike me bateri (BEV) me 15,2 për qind dhe makinat me naftë me 9,5 për qind. Numri i automjeteve elektrike me bateri të regjistruara në tremujorin e parë u rrit me 23,9 për qind nga viti në vit në 412,997 automjete, kryesisht për shkak të rritjes së regjistrimeve të automjeteve të reja elektrike me bateri në Gjermani me 38,9 për qind, Belgjikë me 29,9 për qind dhe Holandë me 7,9 për qind, ndërsa një rënie rekord prej 6,6 për qind në Francë. Regjistrimet e automjeteve të reja hibride elektrike në BE u rritën me 20,7 për qind nga viti në vit në 964,108 automjete në të njëjtën periudhë, falë rritjes së fortë në Francë (47,5 për qind), Spanjë (36,6 për qind), Itali (15,3 për qind) dhe Gjermani (10,5 për qind), tha ACEA në faqen e saj të internetit.