Bashkia e Vjenës krijoi një linjë ndihmëse në luftën kundër krimit kibernetik dy vite më parë

Linja telefonike e Vjenës për krimin kibernetik

Prej dy vitesh, qyteti i Vjenës po kujdeset që viktimat e krimit kibernetik të mos lihen të kujdesen për veten e tyre. Madje, linja telefonike u ka dhënë këshilla qytetarëve 2080 herë se si të sillen në një situatë të tillë dhe i ka referuar në shërbime që do të mund t’u ofrojnë ndihmën dhe mbështetjen e duhur. Linja është në dispozicion të qytetarëve çdo ditë pune nga ora 7:30 deri në orën 17:00. Gjithashtu, metropoli austriak këshillon qytetarët që në rast dyshimi të lajmërojnë menjëherë policinë.

Shërbimi i Qytetarëve të Vjenës është përgjegjës për linjën. Punonjësit e qendrës së thirrjeve ofrojnë ndihmë të dorës së parë, por për shkak të kompleksitetit të problemit, nuk ofrojnë këshilla të natyrës teknike apo ligjore, por nëse është e nevojshme, e drejtojnë telefonuesin në adresat ku do të marrin ndihmën e mëtejshme të duhur profesionale. Disa nga adresat përfshijnë Zyrën e Ombudsmanit të Internetit dhe Zyrën për Mbrojtjen e Konsumatorit të Dhomës së Tregtisë së Vjenës.

Çdo telefonatë analizohet në detaje, kështu që është e mundur të merrni një pasqyrë në arsyet më të shpeshta të thirrjes. Arsyeja kryesore e thirrjeve është mashtrimi në internet dhe vetëm këtë vit falë linjës së ndihmës janë raportuar mbi 1000 raste. Në afërsisht 55 për qind të rasteve, bëhej fjalë për këshilla mashtruese që rezultuan në humbjen e fondeve ose të të dhënave në internet. Arsyeja e dytë më e zakonshme për thirrjen është një përpjekje për shantazh përmes postës elektronike, si dhe phishing , domethënë një përpjekje për të vjedhur të dhëna të ndjeshme personale, gjithashtu më shpesh përmes postës elektronike. Thirrjet e tjera kanë të bëjnë kryesisht me mbrojtjen e të dhënave dhe malware.

Fatkeqësisht, në epokën e sotme dixhitale, njerëzit janë gjithnjë e më shpesh objektivi i këtij lloji të mashtruesve. Duke krijuar një linjë ndihmëse, Vjena po jep një kontribut të rëndësishëm në luftën kundër mashtrimit në hapësirën dixhitale. Linja telefonike është e shpejtë dhe efikase, dhe më e rëndësishmja, falas.

LEXO EDHE:

Back to top button