Dietologët sjellin disa ushqime që mund të ndihmojnë në rritjen e humorit tuaj

Ushqimi luan një rol të rëndësishëm në shëndet. Një dietë e ekuilibruar mund të bëjë që dikush të ndihet energjik gjatë gjithë ditës dhe gjithashtu të balancojë gjendjen shpirtërore.

- Advertisements -

Andaj mw poshtw gjeni disa ushqime dhe lëndë ushqyese që sipas dietologwve luajnë rol në rritjen e humorit tuaj:

Çokollata e zezë: Kakaoja është e pasur me triptofan që përdoret nga truri ynë për të prodhuar serotonin, një neurotransmetues. Serotonina është një hormon kyç që ndihmon në stabilizimin e humorit tuaj.

Çaji jeshil: Ndihmon në humbjen e peshës dhe në uljen e inflamacionit. Çaji jeshil është gjithashtu i ngarkuar me antioksidantë si katekin (EGCG), të cilat ndihmojnë në rritjen e funksionit të trurit.

Piper i kuq: I mbushur me vitaminë A, dhe B6, është një lëndë ushqyese thelbësore për zhvillimin dhe funksionimin e trurit, dhe gjithashtu ndihmon trupin të prodhojë hormonet serotonin dhe norepinefrinë, që ndikojnë në humor.

Ushqime të pasura me Omega-3: Omega-3 ndihmon në kontrollin e sëmundjeve të zemrës, ndihmon në humbjen e peshës, dhe gjithashtu ka veti antioksiduese. Është gjithashtu i njohur për uljen e depresionit dhe kushteve të tjera mendore dhe të sjelljes.

Ushqimet e fermentuara: Ushqimet e fermentuara janë të rëndësishme për të ruajtur shëndetin e zorrëve pasi janë të pasura me baktere probiotike. Këto ushqime janë të rëndësishme për ngritjen e humorit pasi serotonina (hormoni i lumturisë) prodhohet në zorrë.

Arrat: Arrat janë burimet më të pasura të shumë vitaminave, mineraleve, magnezit dhe gjithashtu kanë veti antioksiduese. Ato janë po aq të rëndësishme për të mbajtur humorin tuaj të rritur. Nivelet e ulëta të magnezit mund të çojnë në rritjen e rrezikut të depresionit.

Kafeina: Kafeina ndihmon në përmirësimin e performancës dhe humorit duke shkaktuar lirimin e dopaminës, një kimikat i trurit. Kafeina mund të veprojë ndryshe për secilin individ, kështu që nëse kafeja ju bën nervozë, të trishtuar, pa gjumë ose sjell efekte të tjera negative, shmangni pirjen e saj. Merrni pije pa kafeinë ose zgjidhni pije me kafeinë më të ulët si çaji i zi ose çaji jeshil.

LEXO EDHE:

Back to top button