Gjermanët po bëjnë një autostradë për karikimin me valë të automjeteve elektrike

Ndërsa po shkojmë drejt një të ardhmeje të dominuar nga automjetet elektrike, përpjekjet po rriten për të futur sistemet e karikimit me valë në rrugë.

Autobahn i famshëm i Gjermanisë do të ketë sistemin e vet të karikimit me valë, megjithëse nuk do të jetë i disponueshëm për shoferët individualë të automjeteve elektrike. Në vend të kësaj, ai do t’i shërbejë një autobusi publik që transporton pasagjerë në qytetin e Ballingen.

Teknologjia do të ofrohet nga kompania izraelite e karikimit me valë Electreon, e cila do të jetë partnere me EnBW të Gjermanisë – ofruesi i infrastrukturës së karikimit të automjeteve elektrike – për të zbatuar projektin.

Electreon do të vendosë një Sistem Rrugor Elektrik (ERS) 1 kilometër përgjatë autostradës, duke siguruar karikim dinamik me valë ndërsa autobusi është në lëvizje. Kjo do të shoqërohet nga dy stacione statike karikimi të instaluara në ndalesat përgjatë rrugës së autobusit.

Projekti përbëhet nga dy faza: së pari, instalimi i një traseje 400 metra të gjatë me dy stacione statike karikimi. Së dyti, zgjatja e rrugës elektrike me 600 metra të tjera.

“Ne kemi demonstruar tashmë në projektin tonë të përbashkët në Karlsruhe me EnBW se sa efikas, i sigurt dhe i lehtë për t’u zbatuar është karikimi dinamik me valë. Shpresojmë që ky të jetë fillimi i shumë projekteve të tjera në rrugët publike dhe private në Gjermani”, tha Andreas Wendt, CEO i Electreon Gjermani në një deklaratë për shtyp.

Në veçanti, kjo sipërmarrje pason një projekt pilot të suksesshëm të dy kompanive në qytetin gjerman të Karlsruhes. Një rrugë elektrizuar është instaluar në qendrën e trajnimit EnBW, e cila mundësohet nga një autobus publik lokal.

Kompania izraelite udhëhoqi projektet e karikimit me valë në rrugët në Itali dhe Suedi.

Por ndërsa Electreon dhe disa kompani me bazë në SHBA po testojnë teknologjinë, vetëm një pjesë e vogël e kompanive evropiane janë aktive në këtë fushë. Këto përfshijnë Enermove të Italisë, Magment të Gjermanisë dhe Elonroad të Suedisë.

Karikimi me valë në lëvizje mund të luajë një rol kyç në eliminimin e ankthit të distancës dhe shqetësimit të kohërave të gjata të karikimit në stacione. Kjo nga ana tjetër do të lehtësojë kalimin në automjete elektrike.

Nga ana tjetër, ai kërkon një ndryshim (dhe investim) të madh në infrastrukturë, e cila në kohën kur të zbatohet, mund të dalë e vjetëruar si rezultat i përparimeve teknologjike në stacionet konvencionale të karikimit. Ndoshta industria evropiane po merr një qasje pritje-dhe-shih përpara se të shpenzojë kaq shumë para.

LEXO EDHE:

Back to top button