Google prezanton zbulimin e mashtrimit të mesazheve të mbështetur nga AI
Aplikacioni Google Messages ka marrë një veçori të inteligjencës artificiale që synon mbrojtjen e përdoruesve të Android nga mashtrimet e bazuara në mesazhe me tekst.

Një mjet i ri për zbulimin e mashtrimit, i mundësuar nga teknologjia e inteligjencës artificiale, tani trajton mesazhet që fillimisht duken të padëmshme, por përfundimisht bëhen të rrezikshme për përdoruesit, tha Google në një postim në blog.
“Nëse Google Messages dyshon për mashtrim, do të merrni një alarm në kohë reale në mënyrë që të mund të bllokoni dhe raportoni me lehtësi bisedën.” “Kjo veçori mund t’i mbrojë përdoruesit nga humbja e parave ose zbulimi i informacionit të ndjeshëm,” shpjegoi kompania, duke shtuar se përdoruesit nuk do të duhet të shqetësohen nëse bisedat e tyre do të ekspozohen publikisht, pasi mashtrimi do të zbulohet në pajisje.
Si shembull, Google postoi një pamje të ekranit të një skenari të mundshëm mashtrimi, duke treguar një përdorues që merr një mesazh nga një numër i panjohur duke pyetur nëse ishte Mary. Kur përdoruesi përgjigjet jo, dërguesi paraqitet si një këshilltar financiar i cili pretendon se po përpiqet të arrijë klientin me disa informacione investimi. Në këtë pikë, mjeti i zbulimit të mashtrimit aktivizohet dhe shfaq një mesazh pop-up që paralajmëron përdoruesin se mesazhet “ka gjasa të jenë një mashtrim” me një shënim shtesë se “mashtrimet e zakonshme shpesh fillojnë në këtë mënyrë”.

Google fillimisht do ta lançojë këtë veçori në anglisht në SHBA, MB dhe Kanada, por ka plane ta zgjerojë atë në vende të tjera.
Kjo është një përpjekje tjetër e Google për të mbrojtur përdoruesit nga mashtrimet. Funksioni është aktiv si parazgjedhje dhe monitoron bisedat me njerëz që nuk janë në listën e kontakteve të përdoruesit. Megjithatë, lind pyetja se çfarë bën Google me informacionin që përdoruesi zbulon në bisedat e dyshimta. Një bisedë mund të mos jetë e mjaftueshme për të mbledhur informacion të mjaftueshëm për një person, por disa mund të përdoren për të krijuar një profil për përdoruesin.