Kjo analizë nuk ka të bëjë me shqiptarët, është analizë gjermane: Cilat makina kanë më pak dhe cilat kanë më shumë defekte?
Organizata gjermane e ekspertëve TÜV SÜD ka publikuar raportin e saj të kontrollit teknik prej dekadash, duke renditur automjetet më cilësore me më pak defekte dhe ato në fund me më shumë defekte.
Pandemia e koronavirusit dhe inflacioni kanë shkaktuar dëmin e tyre dhe flota e automjeteve në Gjermani po plaket. TÜV inspektoi gjithsej 9,583,319 automjete në periudhën nga korriku 2021 deri në qershor 2022.
Në të gjitha grupmoshat (dmth mbi njëmbëdhjetë vjeç), 20.2 për qind e makinave kishin defekte të theksuara (sistem drejtues, frenim, motor…), që është 2.3 pikë përqindje më shumë se një vit më parë.
Përveç që automjetet janë mesatarisht më të vjetra, ekspertët e TÜV SÜD i shohin gjithashtu buxhetet e kufizuara shtëpiake si arsye për kosto më të ulëta të mirëmbajtjes dhe, si rezultat, më shumë avari.
Fituesi i përgjithshëm në raportin TÜV 2023 është Mercedes B-Class, me Dacia Logan në fund.
Për herë të parë, mosha mesatare është më e lartë se dhjetë vjet. Është e qartë se automjetet e vjetra po bëhen gjithnjë e më të rëndësishme për sigurinë rrugore, siç dëshmohet nga shkalla në rritje e avarive. Prandaj, ekspertët e TÜV SÜD testojnë automjete deri në njëmbëdhjetë vjeç.
Për sa i përket cilësisë, këtë herë Mercedes B-Class zë vendin e parë me një normë mesatare të defekteve kryesore prej vetëm 2.0 përqind. Në vend të dytë është GLC (2.3 për qind). VW Golf Sportsvan/Plus është gjithashtu në këtë nivel.
Audi Q3 ishte i katërti me 2.4 për qind defekte. Në fund të tabelës është sërish Dacia Logan. Nga automjetet e vogla duhet të lëvdojmë Honda Jazz, Mazda 2 dhe Suzuki Vitara.
Pas njëmbëdhjetë vjetësh, asnjë nga modelet e Mercedes-Benz, BMW dhe Audi nuk janë në pozitat e para, gjë që ndoshta është për shkak të përdorimit të tyre si makina të kompanisë me kilometrazh të lartë.
Mesatarja E-Class ka një mesatare prej 176,000 kilometrash. Nëse jeni duke blerë një makinë të përdorur në Gjermani, ky informacion mund të jetë gjithashtu një udhëzues.
MJETET ME TE PAKET DEFETETE
Deri në tre vjet Deri në pesë vjet
Defektet në përqindje të modelit Defektet në përqindje të modelit
Deri në shtatë vjet Deri në nëntë vjet
Defektet në përqindje të modelit Defektet në përqindje të modelit
Deri në 11 vjet
Model Përqindja e defekteve
MJETE ME MË SHUMË DEFEKTE
Deri në tre vjet Deri në pesë vjet
Defektet në përqindje të modelit Defektet në përqindje të modelit
Deri në shtatë vjet Deri në nëntë vjet
Defektet në përqindje të modelit Defektet në përqindje të modelit
Deri në 11 vjet
Model Përqindja e defekteve