МАКЕДОНИЈА
Ова се главните принципи на дезинформации според експерт за Медиумска анализа

Норик Селими, раководител на Пикаса аналитика, експерт за медиумска анализа, во „Емисија 200“ на Алсат, зборуваше за лажни вести и дезинформации кои во последно време се многу активни на социјалните мрежи.
Селими рече дека тие како компанија успеале да идентификуваат два главни принципи на дезинформирање.
„Ние како компанија успеавме да идентификуваме два главни принципи на дезинформации. Првата е кога тоа се прави со одреден интерес и медиумите го прават тоа несвесно или свесно, но тоа започнува во интерес на кликови. Додека второто е дека ова носи бројки, кои се наметнати од социјалните мрежи, па кликовите се тие што сакаат да создадат поголемо влијание“, рече тој.