МЕТРОПОЛ

Чет-бот за услуги на клиенти излезе од контрола: Ја пцуеше и остро ја критикуваше својата компанија

Корисник кој барал информации за својот пакет бил шокиран кога четботот излегол од контрола.

Вештачката интелигенција или чет-ботови базирани на вештачка интелигенција сѐ повеќе се користат како поддршка за клиентите. Ваквите чет-ботови се обучени за голем број вистински разговори кои агентите за услуги на клиентите ги имале со луѓето за да можат да одговорат на повеќето прашања и понекогаш е навистина тешко да се препознае дека луѓето имаат интеракција со вештачката интелигенција. Вештачката интелигенција комуницира со корисниците и им дава одговори на нивните прашања, освен во случај на некои комплицирани случаи кои не можат да се решат со четбот, па разговорот потоа го преземаат агенти за услуги на клиентите.

За ваква класична комуникација и одговарање на вообичаени прашања, вештачката интелигенција се покажа доста успешна, но јасно е дека технологијата сè уште не е совршена и може да прави грешки, па дури и да пцуе. Таков случај е снимен со четботот на компанијата ДПД, кој бил наговорен од еден корисник не само да пцуе, туку и да ја критикува сопствената компанија. ДПД го потврди овој случај и го оневозможи делот од четботот одговорен за ваквата несоодветна комуникација, по што го надградија системот, пренесува Sky News.

Со години успешно ги користевме елементите на вештачката интелигенција во разговорот, објави ДПД и нагласи дека проблемот настанал по надградбата на системот. Иако четботот брзо беше оневозможен, сликите од екранот од неговата комуникација со еден корисник брзо се проширија низ социјалните мрежи. Ешли Бошамп се обиде да добие информации за пакетот, но четботот не можел да му каже ништо за тоа.

 

Прикажи повеќе

Related Articles

Back to top button