4 detaje që duhet t’i kushtoni vëmendje kur rezervoni një hotel pushimesh
Nëse vini re ndonjë nga shenjat e mëposhtme, mos klikoni "Rezervo" kur zgjidhni një hotel për pushimet tuaja të vitit 2025.

Të gjithë kemi pasur të paktën një përvojë të pakëndshme duke qëndruar një natë në një hotel që nuk i plotësoi pritjet tona: dhoma me njolla të çuditshme, minj ose buburreca, drita që ndizen në korridore që të kujtojnë një film horror, një mëngjes që mezi e hamë pa u helmuar, ose staf jo miqësor që arriti të na prishë një udhëtim që e kishim planifikuar prej kohësh.
Megjithatë, ka skenarë më të këqij: rezervime të rreme që na kushtojnë para sepse me të mbërritur në destinacion zbulojmë se hoteli në të vërtetë nuk ekziston. Për fat të mirë, sot kemi gjithnjë e më shumë mjete online në dispozicion me foto, përshkrime vendndodhjesh dhe, më e rëndësishmja, vlerësime dhe komente, të cilat mund të na mbrojnë nga bërja e zgjedhjeve të këqija të hoteleve.
Këto janë shenja paralajmëruese për të cilat duhet të keni kujdes përpara se të klikoni butonin “Rezervo Tani”:
1. Uebfaqe e keqe hoteli
Përpara se të rezervoni akomodim, vizitoni faqen e internetit të hotelit dhe kontrolloni emrin, fotot dhe përshkrimet. Për shembull, tekstet e përkthyera automatikisht ose fotot joreale që duken sikur janë shkarkuar nga interneti ose janë përpunuar nga inteligjenca artificiale mund të jenë një shenjë se diçka nuk shkon.
2. Shumë komente të këqija
Një ose dy komente të këqija nga njëqind nuk kanë shumë rëndësi. Gjithmonë ka mysafirë, pritjet e të cilëve janë të ndryshme. Megjithatë, kur vlerësimet e këqija janë vërtet të këqija dhe sidomos nëse pronarët e hoteleve reagojnë keq ndaj tyre – nëse janë, për shembull, të pasjellshëm ose sarkaztikë – është më mirë të vazhdoni të kërkoni diku tjetër.
3. Oferta që janë shumë të mira për të qenë të vërteta
Nëse çmimet e akomodimit në një zonë fillojnë nga 80 euro për natë dhe gjeni një hotel për 40 euro, kontrolloni gjithçka me kujdes: a ka ndonjë tarifë shtesë për shërbime të tilla si mëngjesi ose Wi-Fi. Nëse jo, ndoshta hoteli kërkon një mbishpagim emergjence ose ndodhet në një zonë shumë të rrezikshme.
4. Sjellje e pahijshme e stafit në telefon
Këshillohet të telefononi hotelin paraprakisht – jo vetëm për të marrë një çmim më të mirë, por edhe për të krijuar një ide për shërbimin e tyre. Nëse hasni komente të pahijshme ose joprofesionale, është më mirë të mos rezervoni.