Treni origjinal Orient Express do të kthehet së shpejti në Evropë

Mund të tingëllojë e vështirë, por me sa duket ndodhi me Orient Express – ose të paktën 17 nga vagonët e tij origjinalë – derisa vagonët u rizbuluan në një stacion treni të largët në Poloni, afër kufirit me Bjellorusinë. Vagonët tani po restaurohen në Francë dhe do të ripërdoren në kohë për Lojërat Olimpike të Parisit 2024.

Në vitin 2015, historiani francez Arthur Metal punoi për shërbimin hekurudhor kombëtar të Francës, SNCF, kur zbuloi një video në YouTube që e shtyu të zbulonte 17 nga vagonët origjinalë Nostalgie-Istanbul-Orient-Express që datojnë nga vitet 1920 dhe 1930. ; Disa vite më vonë, pronari i vagonëve pranoi t’i shiste ato në markën Orient Express dhe në vitin 2018 ato u kthyen në Francë. Të martën, Accor, marka që zotëron markën, njoftoi se 12 karrocat e gjumit, karroca e restorantit dhe tre karrocat e pritjes do të përfshihen në shërbimet aktive midis Parisit dhe Stambollit nga viti 2024 e tutje, pas një rinovimi të plotë.

Vagonët e cilësisë së mirë thuhet se kanë ende shumë nga tiparet e tyre origjinale të asaj periudhe, duke përfshirë panelet e qelqit Lalique, detajet e gdhendura Morrison dhe Nelson dhe detaje të shumta të artit deco. Duke folur për revistën Travel + Leisure, nënpresidenti i Orient Express, Guillaume de Saint-Lager shpjegoi se puna e restaurimit ka vazhduar prej një viti dhe arkitekti Maxime d’Anghik shpjegoi se si do të rikthehet shkëlqimi i vagonëve të Epokës së Artë.

“Dizajneri u udhëzua të gjente vërtet këtë ekuilibër të përsosur midis së kaluarës, së tashmes dhe së ardhmes,” tha ai për revistën. “Disa të ftuar do të mendojnë se [treni] është bërë në vitet 1930. “Të tjerët do të shohin se është një interpretim modern, por ne duam të luajmë me termin kohë dhe të mjegullojmë me të vërtetë kufirin midis së kaluarës dhe së ardhmes.”

Nëntë karrocat e para pritet të zbulohen në dhjetor, duke përfshirë gjashtë karroca gjumi, një restorant, një bar dhe atë që ata e përshkruajnë si një “sallë pritjeje eksperimentale”, përpara se tetë karrocat e fundit të zbulohen në bazë të shkallëve deri në vitin 2024. Treni do të mburret me tre variante suitash, duke përfshirë një suitë presidenciale që do të zërë një vagon të tërë. Makina “lounge” do të jetë një vend për shfaqje dhe ngjarje, dhe tema do të jetë një kopsht fantastik dimëror – të cilin Saint Lager e karakterizon si një largim stilistik i qëllimshëm nga pjesa tjetër e trenit.

LEXO EDHE:

Back to top button