Treni i parë i Amerikës së Veriut me energji hidrogjeni ka filluar të funksionojë në Kanada

Treni i parë i Amerikës së Veriut me energji hidrogjeni ka filluar të funksionojë në Kanada

Këtë verë, treni i parë i pasagjerëve i Amerikës së Veriut me energji hidrogjeni filloi të funksionojë në Kanada.

Treni francez i udhëtarëve është një demonstrim afatshkurtër, që do të thotë se do të funksionojë deri në fund të shtatorit me qëllimin e adoptimit “të hershëm” në Kanada dhe SHBA.

“Mendoj se gjëja më e rëndësishme është ndërgjegjësimi i njerëzve, të cilët do të mësohen me këtë teknologji”, tha Robert Stasko, drejtor i Këshillit të Biznesit të Hidrogjenit në Ontario.

Treni shkon nga Montmorency Falls në Quebec City në Baie-Saint-Paul, një udhëtim 2 1/2 orë. Linja është planifikuar nga e mërkura deri të shtunën deri më 30 shtator dhe shpejtësia maksimale e trenit është 140 km/h dhe mund të transportojë njëkohësisht deri në 120 pasagjerë në të dy vagonët.

Kompania franceze Alstom, e cila prodhon trenin, tha se përshpejtimi dhe performanca e frenimit ishin të krahasueshme me trenat standardë me naftë, por se në këtë rast nuk kishte emetime. Shumica e vendeve evropiane përdorin trena me shina elektrike ose tela ajrore, por trenat me hidrogjen janë idealë për vende si fshatrat kanadeze ku distancat janë të gjata dhe numri i pasagjerëve është relativisht i vogël.

I njëjti model treni, Coradia iLing, tashmë është në përdorim në 8 vende evropiane, dhe që nga viti i kaluar në Gjermani kanë funksionuar 14 modele. Alstom filloi testimin e trenave të saj në vitin 2018 dhe ka kontrata shtesë në Gjermani, Itali dhe Francë. Klientët evropianë porositën gjithsej 41 trena.

Coradia iLint përdor rreth 50 kilogramë hidrogjen në ditë, dhe për të njëjtin udhëtim një tren me një motor standard do të përdorte rreth 500 kilogramë naftë. Treni i hidrogjenit lëshon vetëm avujt e ujit si një nënprodukt i kombinimit të hidrogjenit dhe oksigjenit në qelizën e karburantit në procesin e prodhimit të energjisë.

Megjithatë, fakti është se një kamion me naftë nevojitet për të transportuar hidrogjenin në tren sa herë që ka nevojë për karburant dhe në mënyrë ideale hidrogjeni do të prodhohej në vend. Megjithatë, qëllimi afatgjatë është promovimi i idesë së trenit të hidrogjenit që do të adoptohet në rajone të ndryshme të Amerikës së Veriut. Nëse është i suksesshëm, ai do të kompensojë gjurmën e karbonit të kamionëve të tij me naftë dhe udhëtimeve transatlantike.

LEXO EDHE:

Back to top button