Partitë britanike po shpenzojnë dhjetë herë më shumë para në reklamat në Facebook dhe Instagram sesa vitin e kaluar

Partitë britanike po shpenzojnë dhjetë herë më shumë para në reklamat në Facebook dhe Instagram sesa vitin e kaluar

Investimet pritet të rriten me 80 për qind të tjera pasi platformat ndryshuan rregullat për ‘shënjestrimin’ e reklamave politike në mënyrë që ato tani të favorizojnë dy partitë më të mëdha të Britanisë.

Partitë e vogla janë ankuar për ndryshimet dhe Liberal Demokratët thonë se rregullat për zgjedhjet e ardhshme janë krijuar për të favorizuar konservatorët, të cilët ata pretendojnë se janë partia me xhepat më të thellë.

Nga të gjitha reklamat politike në platformat Facebook dhe Instagram në MB, Partia Konservatore vendosi 52 për qind të tyre, Partia Laburiste 45 për qind dhe Liberal Demokratët paguanin për vetëm 1.6 për qind të reklamave, Partia e Gjelbër 0.5 për qind dhe Partia Reformuese 0 ,2 për qind.

Sky thotë se përdoruesit e Facebook dhe Instagram mbi 50 vjeç ka të ngjarë të shohin reklama të Partisë Konservatore për ekonominë, ose Laburistët në rritje të dhunës me armë, ndërsa moshat nën 40 vjeç ka të ngjarë të shohin mesazhe “direkte” nga kryeministri Rishi Sunak ose Laburistët për shmangësit e taksave.

LEXO EDHE:

Back to top button