Trafiku i kërkimit në internet do të ulet me 25 për qind deri në vitin 2026, ky është shkaku!

Trafiku i kërkimit në internet do të ulet me 25 për qind deri në vitin 2026, ky është shkaku!

Njerëzit do të kërkojnë gjithnjë e më shumë përgjigje nga mjetet gjeneruese të inteligjencës artificiale, jo nga motorët e kërkimit në internet si Google, pretendon kompania amerikane Gartner. 
Në analizën e saj të re, ajo pretendon se trafiku i kërkimit në internet do të bjerë me 25 për qind deri në vitin 2026 për shkak të inteligjencës artificiale, e cila automatikisht do të çojë në një rënie të të ardhurave dhe fitimeve të disa kompanive, marketingu i të cilave bazohet në Google dhe motorë të tjerë kërkimi.

I ashtuquajturi optimizim SEO, një akronim nga fjalët angleze “Search, search engine, optimization”, pra optimizimi i motorit të kërkimit, nënkupton një proces të përmirësimit të cilësisë dhe sasisë së përmbajtjes nga një faqe interneti në rezultatet e kërkimit të Google, kështu që në këtë kuptim se bën një punë të shkëlqyer. Në këtë mënyrë, optimizimi i kërkimit mund të rrisë të ardhurat e kompanive dhe rritja e inteligjencës artificiale gjeneruese ka ngritur shqetësime legjitime se AI i kërkimit të Google, si mjetet e tjera të AI, mund të vjedhë trafikun që më parë do të drejtohej në një vendndodhje tjetër. Për më tepër, kostot për reklamuesit do të rriteshin shumë dhe shumë tashmë besojnë se Chat-GPT tashmë po merr pjesën e tregut nga Google.

Nëse parashikimet nga kjo analizë bëhen të vërteta, kjo do të thotë se marketingu në internet do të përjetojë një përmbysje të madhe.

Megjithatë, parashikime të tilla shpesh shkojnë në drejtim të gabuar, pasi e njëjta kompani kohët e fundit publikoi një parashikim se deri në 50 për qind e përdoruesve do të kufizojnë ose braktisin plotësisht rrjetet sociale deri në vitin 2025, por më vonë e tërhoqi atë. Kjo mund të ndodhë me çdo analizë të tendencave të ardhshme, por duke pasur parasysh popullaritetin në rritje të AI, është e mundur që parashikimi i kërkimit të jetë i saktë.

Kompania pretendon se deri në vitin 2028, trafiku i kërkimit organik do të bjerë me 50 për qind ose më shumë. Ky pretendim bazohet pjesërisht në rezultatet e një sondazhi gushtin e kaluar, në të cilin 79 përqind e të anketuarve prisnin të përdornin inteligjencën artificiale në kërkim vitin e ardhshëm.

Gjithashtu, 70 për qind e të anketuarve u besojnë rezultateve të kërkimit të AI, dhe në përputhje me rrethanat, kompania këshillon markat që të përgatiten për ndryshimet që do të vijnë.

– Tregjet, markat e të cilëve mbështeten në optimizimin C-I-O duhet të konsiderojnë shpërndarjen e burimeve për të testuar kanale të tjera për t’i mbijetuar ndryshimeve të ardhshme – thotë Emily Weiss, studiuesja kryesore në kompani.

 

Është e sigurt që inteligjenca artificiale do të ndryshojë mënyrën e përdorimit të internetit dhe do të shohim në vitin 2026 nëse parashikimi për një rënie kaq të madhe të kërkimeve klasike në internet do të realizohet vërtet.

LEXO EDHE:

Back to top button