10 gjërat që mekanikët e automjeteve nuk do t’i bënin kurrë makinës së tyre

Shumë shoferë nuk u kushtojnë automjeteve të tyre vëmendjen që u nevojitet kur bëhet fjalë për mirëmbajtjen, por a bëjnë pjesë mekanika e automjeteve në këtë grup?

“Detyra ime është t’ju jap shëndetin e përgjithshëm të makinës suaj në mënyrë që të mund të merrni vendime se çfarë të bëni me të dhe t’ju paralajmëroj për gjëra që mund të mos i dini dhe mund të mos i njihni ose shihni,” tha Bogie Lateiner, një teknik automobilistik në Phoenix për HuffPost.

Shumë shpesh, thonë mekanikët e automjeteve, ne marrim vendime për mirëmbajtjen në mënyra që krijojnë rreziqe të mundshme sigurie dhe mund të çojnë në gabime të kushtueshme. Prandaj, ekspertët kanë renditur disa gjëra që nuk do t’i bëjnë kurrë me makinën e tyre:

1. Nuk do të neglizhoj mirëmbajtjen e makinës

“Mirëmbajtja parandaluese do të jetë gjithmonë më e lirë se riparimet,” thotë Lateiner, i cili shton se kurrë nuk do të linte pas dore ndryshimin e rregullt të vajit. “Nafta është gjaku i makinës suaj. Detyra e tij është të mbajë motorin tuaj të freskët dhe të lubrifikuar, “shpjegoi ai.

“Kur vaji i motorit fillon të trashet ose të përkeqësohet, motori mund të dështojë para kohe. Pra, është me të vërtetë thelbësore që vaji atje të jetë gjithmonë i freskët”, shtoi ai.

Lateiner rekomandon ndryshimin e vajit rreth dy herë më shpesh sesa intervalet prej 20,000 km që zakonisht rekomandojnë prodhuesit e makinave.

“Në thelb i kam përgjysmuar ato intervale të ndërrimit të vajit. “Më e gjata që do të bëja është 10,000 kilometra pa ndërruar vajin sintetik në një makinë evropiane me vaj të cilësisë së lartë”, tha ai.

2. Nuk do të mbështetem vetëm në kujtesën e mirëmbajtjes së makinës

Duke folur për ndryshimet e vajit, Robin Reno, pronar dhe teknik në Georgia Auto Solutions në Conyers, N.C., tha se ajo kurrë nuk do të mbështetej në kujtesën e ndryshimit të vajit që shfaqet në pultin e makinës së saj për të përcaktuar se kur vaji i saj duhet të ndërrohet.

“Mund të mos vozitni gjithmonë të njëjtin numër kilometrash brenda intervalit të rekomanduar të ndryshimit të vajit, duke çuar në një ndryshim të hershëm ose të vonë të vajit”, tha Renault.

Ndryshueshmëria në kushtet e drejtimit mund t’i bëjë këto përkujtues jo të besueshëm.

“Faktorë të tillë si udhëtime të shkurtra të shpeshta, tërheqje ose vozitje në temperatura ekstreme mund të përshpejtojnë degradimin e vajit, duke kërkuar ndryshime më të shpeshta se sa specifikohet”. Me kalimin e kohës, konsumimi i motorit mund të ndikojë ndryshe në performancën e vajit, duke kërkuar ndryshime më herët se sa parashikohej,” shtoi ajo.

Në vend të kësaj, Renault thotë se kontrollon nivelin dhe gjendjen e vajit të makinës së saj për të monitoruar konsumin e vajit dhe për të përcaktuar se kur duhet të ndryshohet.

3. Unë nuk do të përdor auto pjesë pas tregtimit

Pjesët origjinale janë të dizajnuara posaçërisht nga prodhuesi i makinës për automjetin tuaj, ndërsa pjesët e pasme janë bërë nga kompani të tjera dhe zakonisht janë më të lira.

Grace Claudio, kryetekniku i automobilave për BMW Manhattan të Nju Jorkut, i tha HuffPost se duhet të shmangni përdorimin e pjesëve pas tregtimit sepse ato ju kushtojnë para në planin afatgjatë.

Claudio dha shembullin e një baterie shtesë që makina nuk e regjistron, kështu që makina ende mendon se ka një bateri të dëmtuar dhe si rezultat nuk do të funksionojë siç duhet.

4. Nuk do të përdor lëngje ose lëndë djegëse të tjera përveç atyre të rekomanduara nga prodhuesi

Makinat janë programuar të funksionojnë me lloje të caktuara të lëngjeve dhe Lateiner tha se pronarët e makinave duhet t’u përmbahen gjithmonë atyre të rekomanduara nga prodhuesi. “Kjo vlen për ftohësin, vajrat dhe llojin e karburantit që përdorni,” tha ai.

Kur një pronar makine përdor karburante që ndryshojnë nga ajo për të cilën është projektuar automjeti, kjo çon në probleme më të mëdha riparimi. Lateiner tha se kishte parë makina evropiane me simptoma të çuditshme që u larguan pasi ndërruan vajin në atë të duhurin.

5. Nuk do të blej asnjë produkt që premton të parandalojë rrjedhjet

Lateiner paralajmëroi kundër përdorimit të produkteve që premtojnë të ndalojnë rrjedhjen e vajit të motorit, ftohësit, lëngut të drejtimit të drejtimit dhe gomave të rrahura.

“Është një fasho.” Është një zgjidhje e përkohshme në rastin më të mirë dhe shumë, shumë shpesh përfundon duke bërë më shumë dëm sesa mirë. “Djemtë e gomave do t’ju shkatërrojnë buzën, dhe ai që do t’ju ndryshojë gomat do t’ju urrejë më vonë,” shpjegoi ai.

6. Nuk do të ndryshoj pamjen e makinës sime pa marrë parasysh motin

Disa njerëzve u pëlqen të ngjitin petë në automjetet e tyre në mënyrë që të ndryshojnë pamjen pa përdorur bojë. Por Cheyenne Rutter, një mjeshtër e teknikës së trupit të makinave në Las Vegas, thotë se ajo preferon lyerjen në vend të mbështjellësve të automjeteve, veçanërisht në shtetet me diell si Nevada.

“Për shkak se rrezet UV këtu janë ekstreme, ato shpesh shkaktojnë plasaritje ose shkrirje. Dhe ato janë të vështira për t’u hequr,” paralajmëroi ajo.

7. Unë nuk do të vendos një rrogoz gome nën këmbët e shoferit

Claudio tha se ai sheh shumë klientë të cilët do të vendosin një rrogoz gome mbi dyshemenë e zakonshme të dyshemesë nga ana e shoferit për të mbajtur makinën e tyre të pastër. Problemi është se këto dyshekë gome shpesh nuk janë instaluar siç duhet dhe paraqesin rrezik sigurie.

Tapeti nga ana e shoferit do të ngecë në pedalin e gazit dhe më pas nuk mund ta ndaloni makinën, ose do të ngecë pas frenave dhe më pas do ta keni të vështirë ta ndaloni makinën”, tha ai.

Në vend të kësaj, Claudio rekomandon heqjen e tapetit dhe zgjedhjen e një tapeti që përshtatet mirë rreth pedalit të gazit dhe frenave.

8. Nuk do ta injoroja kurrë një dritë paralajmëruese

“Makinat moderne janë krijuar posaçërisht për të rregulluar shumë gjëra vetë”, tha Lateiner. Kur makinat nuk mund të përshtaten më vete me problemet, kodet e brendshme do të ndezin një dritë për të paralajmëruar shoferin.

“Është e vetmja mënyrë që makina mund të na tregojë se diçka nuk është në rregull, përpara se të bëhet aq keq sa të dilni nga rruga. Dëgjoni makinën tuaj”, shtoi ai.

Nëse shihni një dritë paralajmëruese, duhet të kërkoni se çfarë do të thotë në manualin e pronarit tuaj, shpjegoi Lateiner, sepse disa drita mund të tregojnë probleme që mund t’i rregulloni vetë.

Në varësi të problemit, mund të pyesni edhe një teknik të autorizuar shërbimi se çfarë ju rekomandojnë të bëni më pas. “Të dish është gjithmonë më mirë se të mos dish”, vëren Lateiner.

9. Nuk do të vendos goma të përdorura

Claudio tha se klientët mund të bëjnë gabim duke zëvendësuar gomat e vjetra me goma të përdorura. Ai ka parë që shitësit e gomave të përdorura t’u japin klientëve një gomë që nuk është në madhësinë e duhur ose një gomë me fshikëza në murin anësor.

Paralajmëron që të jeni në vëzhgim për gomat që duken sikur po plasariten ose kanë thyerje nga brenda dhe jashtë. Edhe nëse goma juaj e përdorur duket normale, mosha e saj mund të përbëjë rrezik. Prodhuesit e gomave si Micheline rekomandojnë zëvendësimin e gomave jo më vonë se 10 vjet pas datës së prodhimit. Shumë prodhues të makinave rekomandojnë gjithashtu zëvendësimin e gomave të paktën çdo gjashtë vjet, pavarësisht nga gjendja.

Për të kontrolluar vjetërsinë e gomës, shikoni numrin katërshifror të identifikimit të gomës në anën anësore. Dy shifrat e dyta tregojnë vitin e prodhimit të gomave dhe dy shifrat e para tregojnë javën. (Për shembull, TIN/DOT “0719” do të thotë se goma është prodhuar gjatë javës së shtatë të 2019).

10. Nuk do ta gënjej mekanikun për një problem me makinën

Është detyra e mekanikut të diagnostikojë se çfarë nuk shkon me automjetin tuaj, ndaj mos ia vështirësoni.

“Ata vazhdojnë të na thonë – ‘Nuk e di çfarë ndodhi’ ose ‘ai papritmas filloi të bënte atë tingull të çuditshëm. “Sa më shumë informacion të saktë që mund të na jepni, aq më shpejt mund të arrijmë te problemi i vërtetë, sepse përndryshe do të çmendemi,” tha Lateiner.

Për të ofruar detaje më të dobishme, Lateiner rekomandon gjurmimin kur dëgjoni një “tingull të çuditshëm”. Nëse keni probleme me përshkrimin e tingullit, Lateiner rekomandon regjistrimin e audios ose videove për t’i treguar mekanikut tuaj ose për ta marrë me vete në një provë në mënyrë që edhe ai ta dëgjojë.

LEXO EDHE:

Back to top button