Si e zgjidhin zviceranët bllokimet e trafikut për shkak të punimeve ndërtimore?
Të gjithë e kemi ndjerë zemërimin e bllokimit të trafikut.

Është veçanërisht e bezdisshme kur shkaku janë punët e ndërtimit të rrugëve që mund të ishin bërë brenda natës, në vend të ditës kur shumica prej nesh nxitojnë në punë. Puna në autostradë është një makth i veçantë.
Zviceranët (e kush tjetër?!) shpiku një zgjidhje edhe për atë problem.
Zgjidhja zvicerane trajton bllokimet e autostradave, e cila është gjithmonë problematike për drejtuesit e mjeteve, veçanërisht në muajt e verës. Punimet shpesh përfshijnë mbylljen e shumë korsive për drejtuesit e automjeteve, krijimin e pengesave të trafikut dhe reduktimin e shpejtësisë së përgjithshme të trafikut.
Instalimi i urës Astra kërkon disa mbyllje të rrugëve. Por kjo mund të bëhet gjatë fundjavës kur nuk pritet shumë trafik. Pasi të bëhet kjo, më shumë seksione të urës mund të futen me kamion dhe të montohen gjatë natës për të krijuar një mbikalim që kalon mbi punimet e planifikuara të ndërtimit.
Struktura ka rampa në të dy anët, në mënyrë që automjetet të mund të lundrojnë në mbikalim pa shumë telashe. Ura Astra është pak më shumë se 257 m e gjatë dhe pothuajse 7.57 m e gjerë.
Specifikimet e urës kërkojnë që automjetet të udhëtojnë me një shpejtësi maksimale prej 60 kilometrash në orë. Meqenëse trafiku rrjedh mbi urë, punëtorët nuk duhet të kenë kujdes për trafikun që vjen nga ana tjetër, ndërsa puna është në zhvillim e sipër.
Ura është 4.65 m e lartë dhe u jep punëtorëve hapësirë të mjaftueshme për të punuar nën rrugë, duke i mbrojtur ata nga nxehtësia e tepërt dhe shiu. Kur puna në një seksion përfundon, ashensorët hidraulikë mund ta ngrenë urën me 10 cm dhe ta çojnë përpara për të marrë në seksionin tjetër të rrugës.
Ura është gjithashtu e përputhshme me një gamë të gjerë mjetesh, si makina, autobusë, kamionë dhe traktorë, duke e bërë atë ideale për instalim kudo që kërkohen punime në rrugë.