A e keni vënë re këtë në aplikacionin Google Maps: Mund të jetë shumë ndërhyrës, madje edhe i rrezikshëm
Listim "aksidental" në Google Maps? Google thotë se nuk është lajm, por është për përdoruesit. Dhe përshtypja është se ajo mund të jetë shumë ndërhyrëse, irrituese, madje edhe e rrezikshme.

Anthony Higman, përdorues i “Google Maps”, ka vënë re fillimisht dhe ka publikuar informacionin për formatin e ri të reklamimit në rrjetin social “X”. Gjatë udhëtimit për në Atlantic City, Higman pa një mesazh që shfaqej në ekranin e tij me opsionet “anuloj” dhe “Shto ndalesë”, duke i sugjeruar të shkonte në një stacion karburanti pranë Royal Farms.
“Shikoni këtë format të ri të mahnitshëm të reklamës në aplikacionin Google Maps,” shkroi Higman në X. “Kam shtypur udhëzimet për në bregdet dhe ndërsa po kaloja këtë pikë karburanti, një reklamë për Royal Farms doli me një opsion “shto “”. Një shqetësim i veçantë për Higman ishte fakti se ai nuk kërkoi ose regjistroi asnjë term në lidhje me karburantin, ushqimin ose shërbime të ngjashme.
Yo Check Out This Wild New Ad Format On The Google Maps App.
I Put In Directions Down The Shore And Then When I Passed This Gas Station This Royal Farms Ad Popped Up With “Add Stop”
I Didnt Type Anything In About Gas Or Food Or Anything? Anyone Know What Kind OF Ad Format This… pic.twitter.com/HiRfOZPo8n
— Anthony Higman (@AnthonyHigman) July 5, 2024
Një gabim apo një mënyrë e re reklamimi?
Nuk është ende e qartë pse kjo u shfaq në iPhone të përdoruesit. Disa kanë komentuar se diçka mund të ketë shkuar keq në sistemin midis Waze dhe Maps, të cilat janë në pronësi të Google. Të tjerë mendojnë se është një funksion i ri, i ardhshëm. Nëse është kështu, atëherë kjo qasje e re ndaj reklamimit përfaqëson një hap të rëndësishëm nga praktika e kaluar e Google Maps. Në vend të reklamave statike ose rezultateve të kërkimit të sponsorizuara, aplikacioni tani sugjeron në mënyrë aktive stacione shtesë gjatë vetë navigimit. Reklama është shënuar qartë si e sponsorizuar dhe përdoruesit kanë mundësinë të refuzojnë ofertën pa u ridrejtuar automatikisht.

Google: Nuk është lajm
Higman vuri në dukje se ky format reklamimi është shumë ndërhyrës gjatë vozitjes, duke ngritur çështjen e sigurisë dhe etikës së një praktike të tillë. Është interesante të theksohet se një metodë e ngjashme reklamimi ka qenë e pranishme prej disa kohësh në aplikacionin Waze, i cili është gjithashtu në pronësi të Google.
Sidoqoftë, kur Mashable kontaktoi Google për koment, një zëdhënës u tha atyre si vijon:
“Kinotat e promovuara në navigacion nuk janë asgjë e re – ato i lejojnë njerëzit të shohin listat përkatëse për bizneset si pikat e karburantit, restorantet dhe dyqanet përgjatë rrugës së tyre. Për të shmangur shqetësimin e shoferit, këto reklama nuk shfaqen, zgjerohen vetëm nëse i prekni dhe zhduken shpejt pas një kohe të shkurtër.”
Deklarimin e zëdhënëses e marrim me kokërr, pasi mund të jetë një tullumbace provë për të parë reagimin e publikut. Në çdo rast, nëse ndryshohet në gjerësi – do të jetë në kufirin midis të dobishëm dhe ndërhyrës.