Pse disa prodhues nuk përdorin më shkopinj vaji në makina?
Pse disa prodhues nuk përdorin më shkopinj vaji në makina?

Evolucioni i makinave që ne jemi dëshmitarë çdo ditë e ngre nivelin e cilësisë, besueshmërisë dhe shumë gjëra të tjera në një nivel më të lartë. Por kemi edhe situata kur nga dëshira për të përmirësuar disa gjëra ndodh krejt e kundërta. Në shumë raste, elementët që kanë qenë gjithmonë të thjeshtë dhe krejtësisht funksionalë bëhen gjithashtu të ndërlikuar.
Një shembull i qartë i kësaj është dipstiku i vajit, diçka që shumë prodhues e braktisin. Ne të gjithë kemi kontrolluar nivelin e vajit në motor dhe procesi është vërtet i thjeshtë – ju e nxirrni shiritin kur motori është i ftohtë dhe i papunë, e fshini me një leckë të pastër dhe më pas e vendosni përsëri deri në fund, pastaj merrni atë nxirreni sërish dhe kontrolloni nivelin e vajit në shirit. Nëse është midis dy linjave, niveli i vajit është i mirë. Nëse është më poshtë, duhet të shtohet vaj. Nuk do ta besoni, por ky është një problem për shumë njerëz, ndaj shumë prodhues kanë vendosur ta heqin këtë pjesë nga modelet e tyre.
– Blerësi duhet të hapë kapakun dhe më pas do të pis duart. Nuk është një mënyrë moderne për t’i bërë gjërat – thotë Michael Crossen nga organizata jofitimprurëse “Consumer Reports”.
Zëdhënësi i Stellantis Dale Jewett është dakord.
– Kontrollimi manual i nivelit të vajit nuk është prioritet për konsumatorin e sotëm. Me një sensor, ai informacion ju shfaqet sa herë që ndizni motorin. Kjo është inxhinieri e orientuar drejt klientit – thotë ai.
Mund të ketë disa të vërteta në faktin se shumica e shoferëve të rinj nuk kanë interes për mekanikën, por duhet pranuar gjithashtu se kjo është pasojë e makinave që tani janë shumë më komplekse se në të kaluarën dhe prodhuesit e bëjnë gjithnjë e më të vështirë aksesin në komponentët mekanikë. kur hapni kapuçin. Kjo është në fakt disi e qëllimshme sepse ata nuk i besojnë asaj që përdoruesi mund të bëjë.
Crossen thekson se prodhuesit nuk duan më që shoferi, klienti i tyre, të shikojë nën kapuç, diçka që vjen pjesërisht nga fakti se shumë vetura tani janë hibride dhe kanë tension të lartë, ndaj shqetësimi për sigurinë është më i madh.
Megjithatë, rezultati është përfundimi i instalimit të shiritave të vajit dhe zëvendësimi i tyre me sensorë dhe sisteme elektrike që e bëjnë këtë procedurë të thjeshtë komplekse dhe të shtrenjtë, duke bërë që çmimi i makinave të rritet më tej.