Aplikacioni që ngacmon përdoruesit për të mësuar gjuhë – dhe në mënyrë shumë efektive
Duolingo po thyen rekorde pavarësisht qasjes pasive-agresive dhe “lodhjes” së përdoruesve të saj.

Nëse dëshironi të mësoni një të re ose të konfirmoni njohuritë tuaja të një gjuhe të huaj dhe nuk dëshironi të shkoni në mësime private, Duolingo do t’ju ndihmojë shumë. Megjithatë, nëse futeni në mësimet dhe lojërat që ju ofron ky aplikacion smartphone, më mirë të jeni të rregullt. Përndryshe “bufi i keq” do të fillojë t’ju ngacmojë.
Duolingo është aplikacioni më i popullarizuar i mësimit të gjuhës në botë. Ai ofron mundësinë e të mësuarit të mbi 40 gjuhëve dhe e fitoi popullaritetin e tij falë mënyrës argëtuese të mësimdhënies e cila, në mënyrë ideale, duhet t’i çojë përdoruesit në një nivel të caktuar njohurish. Mësimet ditore janë të disponueshme dhe për t’i mbajtur përdoruesit të motivuar, ata mund të mbledhin pikë, gurë të çmuar dhe të konkurrojnë me miq dhe njerëz nga e gjithë bota.

Një nga faktorët kryesorë motivues në aplikacion është brezi që përdoruesit duhet të mbajnë duke ndjekur rregullisht orët mësimore. Megjithatë, kur e ndalon ose, aq më keq, heq dorë – pason “zemërimi” i nuskës së bufit, të cilin shumë e kanë ndjerë në lëkurën e tyre.
Kelly Maria Corducci, e cila përdori Duolingo për të mësuar portugalisht përpara udhëtimit të saj në Lisbonë, ndau përvojën e saj me Business Insider.
“Ndërsa javët para udhëtimit tim u shndërruan në ditë, unë vazhdova brezin tim të Duolingo, duke mbledhur distinktivë dhe njoftime inkurajuese nga Duo, bufi i gjelbër, maskota e markës. Më pas ndodhi fluturimi dhe brezi im përfundoi”, thotë Corducci. “Nuk u desh shumë kohë që emaili i Duolingo të ndryshonte tonin. Një email shkroi “Kanë kaluar tre ditë…” Të nesërmen më pyeti “A je mërzitur duke mësuar portugalisht?” Një ditë më pas – ‘Duket se ai mësoi të thoshte ‘u largova’ në portugalisht”.
Corducci nuk është i vetmi që ka marrë emaile të tilla nga Duolingo. Mënyra se si marka “lodh” dhe “ngacmon” përdoruesit e saj është aq mirë e dokumentuar në internet, saqë është bërë një mimë që përfaqëson rosën e lezetshme jeshile si një mësuese e keqe që dëshiron të të detyrojë të mësosh gjuhën me çdo kusht.
Duolingo nuk është larguar shumë nga ky imazh – përkundrazi, e ka përqafuar atë – dhe mënyra se si aktualisht komunikon me përdoruesit e tij ka rezultuar shumë e suksesshme. Sipas Corducci, kjo qasje pasive-agresive është përbërësi sekret për të tërhequr përdoruesit më të rinj, veçanërisht ata që i përkasin Gjeneratës Z.
“Grupmoshat më të reja janë në kërkim të një kompanie që ka një personalitet të veçantë, unik që është i paharrueshëm dhe jep një përshtypje autenticiteti,” tha Brian Honigman, një konsulent marketingu në Filadelfia, duke shtuar se Duolingo bën një punë të shkëlqyeshme për ta veçuar veten nga markave të tjera.

Sado që kjo qasje mund të shqetësojë përdoruesit e vjetër, rezultatet janë të qarta. Që nga tremujori i parë i vitit 2024, kompania ka parë një rritje prej 54% të përdoruesve aktivë në krahasim me vitin e kaluar, kështu që më shumë se 31 milionë njerëz aktualisht po e përdorin atë çdo ditë. Duolingo arriti të arrijë 45% rritje të të ardhurave si dhe rentabilitet rekord.
Jo keq për një aplikacion që të gjithë duan ta urrejnë, apo jo?