E vërtetuar shkencërisht: “Vrasja e kohës” në rrjetet sociale mund të përkeqësojë ndjenjën e mërzisë, në vend që ta lehtësojë atë

E vërtetuar shkencërisht: "Vrasja e kohës" në rrjetet sociale mund të përkeqësojë ndjenjën e mërzisë, në vend që ta lehtësojë atë

Qentë dhe macet, foshnjat që kërcejnë, tregime të shkurtra për njerëz të famshëm etj. është përmbajtje që gjendet rregullisht në rrjetet sociale, të cilat njerëzit në dekadën e tretë të shekullit të 21-të e arrijnë kur duan të “përzënë” mërzinë.

Por ky zakon, sipas një studimi të fundit, në fakt mund ta përkeqësojë problemin.

“Studimi ynë tregon se ndërsa njerëzit hidhen nga video në video për të shmangur mërzinë, ata bëhen gjithnjë e më të mërzitur”, tha autorja e studimit Dr. Cathy Tam, një studiuese postdoktorale në psikologji në Universitetin e Torontos.

“Ai gjithashtu e bën përvojën më pak të kënaqshme dhe më pak kuptimplotë sepse kërkon më pak përfshirje,” shtoi ajo.

Me bollëkun e burimeve argëtuese të disponueshme për njerëzit modernë, mund të supozohet se njerëzit janë më të animuar se kurrë më parë, por hulumtimi ka treguar se nga viti 2008 deri në vitin 2020, veçanërisht të rinjtë janë gjithnjë e më të mërzitur.

“Është shqetësuese sepse mërzia ka qenë e lidhur me shëndetin mendor negativ dhe problemet e të mësuarit dhe të sjelljes, simptomat depresive, notat e dobëta dhe madje edhe shpërthimet e agresionit”, tha Tam për CNN.

Për të hetuar se si njerëzit sillen ndërsa shikonin video të shkurtra në mediat sociale, studiuesit kryen dy eksperimente në rreth 1200 njerëz dhe publikuan rezultatet në Journal of Experimental Psychology: General.

Në studimin e parë, pjesëmarrësit kishin dy detyra: së pari, ata shikuan një video dhjetë minutëshe pa shpejtuar ose anashkaluar pjesë, dhe më pas iu dhanë dhjetë minuta për të “kaluar” nëpër shtatë video 5-minutëshe.

Në eksperimentin e dytë, pjesëmarrësit shikuan një video dhjetë minutëshe dhe në pjesën e dytë iu dha mundësia të bënin përpara dhe të kthenin prapa sa herë që dëshironin një video 50 minutëshe.

Pjesëmarrësit prisnin të ishin më pak të mërzitur nëse do të kishin mundësinë për të kapërcyer ose përshpejtuar videot në të dy eksperimentet, por shikimi i një videoje deri në fund u zbulua se do t’i mbante ata më të angazhuar, zbuloi studimi.

“Mërzitja është e lidhur ngushtë me hapësirën tonë të vëmendjes. Ne jemi të mërzitur kur ka një hendek midis asaj se sa argëtues jemi dhe sa të argëtuar duam të jemi. “Kur njerëzit kalojnë nga vizuale në video, ata nuk po hyjnë në asnjërën, ata thjesht po kërkojnë diçka më interesante”, thotë Tam.

Dr. Pamela Rutledge, drejtore e Qendrës për Psikologjinë e Medias, e cila nuk ishte e përfshirë në hulumtim, thotë se është e rëndësishme që njerëzit të mos i interpretojnë gjetjet e studimit si një kritikë tjetër ndaj mediave sociale, në vend që ta shohin mërzinë si një sinjal motivues.

Ashtu si zemërimi dhe trishtimi, mërzia është një emocion i pakëndshëm dhe për këtë arsye shpesh stigmatizohet, thotë ajo.

“Edhe pse disa njerëz e barazojnë mërzinë me dembelizmin dhe mungesën e ambicjes, ajo mund të ketë efekte pozitive dhe negative. Si të gjitha emocionet negative, është një sinjal që na motivon të ndryshojmë atë që po bëjmë. Në këtë kuptim, është i shëndetshëm dhe përshtatës”, thotë Rutledge.

Si të qëndroni të përfshirë

Nëse doni të dilni nga rrethi vicioz i “rrëshqitjes” në rrjetet sociale, çelësi është një qëllim i qartë.

“Merrni kohën tuaj përpara se të klikoni butonin e përshpejtimit ose kapërcimit në një video dhe gjeni një mënyrë për t’u fokusuar gjatë shikimit të videove. Ashtu siç paguajmë për t’u fejuar kur shikojmë një film në teatër, kënaqësia shpesh vjen nga lidhja me vetë përmbajtjen”, thotë Tam.

Megjithatë, kur njerëzit e dinë se përmbajtja potencialisht më e mirë i pret diku tjetër, ata mund të ndjejnë një frikë nënndërgjegjeshëm për të humbur, gjë që pengon vlerësimin racional nëse nuk kanë një qëllim të qartë dhe të vetëdijshëm për mënyrën se si e shohin përmbajtjen, Rutledge. thekson.

Është gjithashtu e rëndësishme të mbani parasysh atë që dëshironi të shmangni kur shikoni video, sepse jo gjithçka mund të jetë emocionuese gjatë gjithë kohës, shton Dr. Tam.

LEXO EDHE:

Back to top button