Mozilla Firefox akuzohet për ndjekjen e përdoruesve pa pëlqimin e tyre

Mozilla Firefox akuzohet për ndjekjen e përdoruesve pa pëlqimin e tyre

NOB paraqiti një ankesë pranë Autoritetit Austriak për Mbrojtjen e të Dhënave (DSB) duke akuzuar Mozilla për aktivizimin e fshehtë të veçorisë “ruajtja e atribuimit të privatësisë” (PPA), e cila e kthen shfletuesin në një mjet për ndjekjen e aktivitetit të përdoruesve të faqes në internet.

Ankesa thotë:

– Ndërsa ky mund të jetë një përmirësim në krahasim me cookie-t më invazive të gjurmimit, kompania nuk i pyeti kurrë përdoruesit e saj nëse dëshironin ta aktivizonin atë. Në vend të kësaj, Mozilla zgjodhi të aktivizonte automatikisht funksionin pasi njerëzit të instalonin përditësimet e softuerit.

Çfarë është NOIB?

NOYB – Qendra Evropiane për të Drejtat Dixhitale (e stilizuar si “noyb”, e cila vjen nga shprehja angleze “none of your business”) është një organizatë jofitimprurëse me qendër në Vjenë, Austri, e themeluar në vitin 2017 me fokus pan-evropian. Organizata u bashkëthemelua nga avokati austriak dhe aktivisti i privatësisë Max Schrems. Ai synon të nisë çështje strategjike gjyqësore dhe iniciativa mediatike në mbështetje të Rregullores së Përgjithshme për Mbrojtjen e të Dhënave (GDPR), Rregullores së propozuar për privatësinë elektronike dhe mbrojtjen e privatësisë së informacionit në përgjithësi.

Organizata merret me një gamë të gjerë aktivitetesh që lidhen me të drejtat dixhitale dhe privatësinë e të dhënave në nivel evropian.

 
Çfarë është PPA?

“Firefox” përdoret gjithnjë e më pak, ndaj në “Mozilla” janë të vetëdijshëm se duhet të fitojnë para në një farë mënyre dhe se është e rëndësishme për ta të bashkëpunojnë me reklamuesit, por po përpiqen të gjejnë një zgjidhje tjetër. Ata shpjegojnë se atribuimi është mënyra se si reklamuesit zbulojnë nëse reklamimi i tyre është efektiv. Ai mat se sa njerëz panë një reklamë në një faqe interneti dhe më pas vizituan faqen e internetit të reklamuesit për të bërë diçka të rëndësishme për reklamuesin. Ata shpjegojnë zgjidhjen e tyre “Për ruajtjen e atributeve të privatësisë” duke thënë:

– APP nuk përfshin gjurmimin e përdoruesve nga faqet e internetit. Në vend të kësaj, shfletuesi juaj është në kontroll. Kjo do të thotë mbrojtje të forta të privatësisë, duke përfshirë aftësinë për të hequr dorë.

Atributi i ruajtjes së privatësisë funksionon si më poshtë:

1. Faqet e internetit që shfaqin reklama mund t’i kërkojnë Firefox-it t’i mbajë mend ato reklama. Kur kjo ndodh, Firefox ruan një “përshtypje” që përmban një sasi të vogël informacioni rreth reklamës, duke përfshirë faqen e destinacionit.

2. Nëse një faqe interneti e destinacionit vizitohet dhe bën diçka që faqja e internetit e konsideron mjaft të rëndësishme për t’u numëruar (“konvertim”), ajo faqe interneti mund t’i kërkojë Firefox-it të krijojë një raport. Faqja e internetit e destinacionit përcakton se cilat reklama i interesojnë.

3. Firefox-i krijon një raport bazuar në atë që kërkon faqja e internetit, por nuk ia jep rezultatin sajtit. Në vend të kësaj, Firefox-i e kodon raportin dhe e dërgon atë në mënyrë anonime duke përdorur Protokollin e Shpërndarjes së Agregacionit (DAP) te “shërbimi i grumbullimit”.

4. Rezultatet e përdoruesit kombinohen me shumë raporte të ngjashme në shërbimin e grumbullimit. Faqja e internetit e destinacionit merr një raport përmbledhës periodik. Përmbledhja përfshin “zhurmën” që ofron privatësi diferenciale.

– Kjo qasje ka shumë përparësi ndaj metodave tradicionale të atribuimit, të cilat përfshijnë shumë kompani që mësojnë shumë për aktivitetet tuaja në internet. APP-ja nuk përfshin dërgimin e informacionit në lidhje me aktivitetet tuaja të shfletimit askujt. Reklamuesit marrin vetëm informacione të përmbledhura që u përgjigjen pyetjeve themelore në lidhje me efektivitetin e reklamimit të tyre – shpjegoi Mozilla.

 
Cili është problemi?

Mozilla vëren se funksioni i referimit mund të çaktivizohet lehtësisht nëse dikush nuk dëshiron të marrë pjesë. Megjithatë, Firefox-i e përdor këtë opsion pa i informuar përdoruesit për të dhe çfarë është instaluar në përditësimin e fundit.

– Është turp që një kompani si Mozilla mendon se përdoruesit janë shumë budallenj për të thënë po ose jo. Përdoruesit duhet të kenë një zgjedhje dhe funksioni duhet të ishte fikur si parazgjedhje – beson Felix Mikolas, një avokat për mbrojtjen e të dhënave në NOIB.

OJF-ja argumenton se ndërsa kjo veçori mund të jetë më pak invazive sesa gjurmimi i pakufizuar, ai ende shkel të drejtat e përdoruesve sipas Rregullores së Përgjithshme të Mbrojtjes së të Dhënave të BE-së (GDPR).

NOB kërkon që Mozilla të informojë përdoruesit për aktivitetet e saj të përpunimit të të dhënave dhe të fshijë të gjitha të dhënat e përpunuara ilegalisht të miliona përdoruesve të prekur. Grupi vlerëson se Mozilla Firefox mban gati 6 për qind të pjesës së tregut të shfletuesit të internetit, duke ndikuar potencialisht në miliona përdorues në BE.

LEXO EDHE:

Back to top button