A po kaloni gjithnjë e më shumë kohë në Facebook dhe Instagram? Zuckerberg shpjegon se cili është sekreti
A po kaloni gjithnjë e më shumë kohë në Facebook dhe Instagram? Zuckerberg shpjegon se cili është sekreti

Llogaritja për rrjetet sociale është mjaft e drejtpërdrejtë: sa më i madh të jetë numri i përdoruesve dhe sa më gjatë të jenë ata para ekraneve të tyre, aq më shumë reklama u shfaqen atyre. Dhe kjo sigurisht do të thotë të ardhura më të larta dhe fitime më të larta, që është synimi kryesor i kompanive private.
Kjo është arsyeja pse kompanitë e teknologjisë kanë kërkuar prej vitesh një formulë magjike që do t’i lejojë përdoruesit të mbajnë vëmendjen e tyre në ekrane për sa më gjatë të jetë e mundur, duke parë sa më shumë përmbajtje dhe reklama. Për të pasur sukses në këtë, ata duhet të ndryshojnë dhe përmirësojnë vazhdimisht algoritmin, por edhe t’i kushtojnë vëmendje llojit të përmbajtjes që do t’u shfaqet. Për shembull, përmbajtjet negative dhe të dhunshme mund të tërheqin shumë vëmendje, por një përmbajtje e tillë mund të ketë pasoja të këqija për ta, veçanërisht për adoleshentët.
Duket se Meta ka arritur të gjejë një mënyrë për të tërhequr më tej vëmendjen e përdoruesve të Instagram dhe Facebook dhe bëhet fjalë për një algoritëm të bazuar në inteligjencën artificiale.
Pas prezantimit të tij, koha që përdoruesit kalojnë në këto rrjete sociale u rrit ndjeshëm, pra me 8 për qind, ndërsa përqindja për “Instagram” është më e ulët, 6 për qind.
Meta ndau vetëm përqindjet, por jo edhe rritjen e kohës aktuale që përdoruesit kalojnë tani në këto rrjete. Sipas parashikimeve të ekspertëve të “eMarketer”, kjo rritje mund të arrijë në 10 deri në 15 orë më shumë gjatë vitit.
Zuckerberg ka plane të tjera në lidhje me rrjetet e tij sociale dhe inteligjencën artificiale, dhe javën e kaluar ai njoftoi se shpreson të shtojë një fushë krejtësisht të re shtëpiake në Facebook dhe Instagram, domethënë një kategori përmbajtjesh që do të gjenerohet plotësisht nga inteligjenca artificiale.
Prandaj, pritshmëria është që përdoruesit të kalojnë më shumë kohë në rrjetet sociale të Zuckerberg, gjë që do të ndikojë pozitivisht në aksesin nga reklamat dhe të ardhurat nga reklamat, por nga ana tjetër, kostot e zhvillimit dhe përdorimit të inteligjencës artificiale do të rriten ndjeshëm.