Autoritetet evropiane të mbrojtjes së konsumatorit i kërkojnë Apple të ndalojë shërbimet e gjeobllokimit

Rrjeti i organizatave evropiane për mbrojtjen e konsumatorëve CPC ka njoftuar Apple për disa praktika potencialisht të ndaluara të gjeo-bllokimit të shërbimeve të tyre në territorin e Bashkimit Evropian

Apple ka marrë sërish një “letër” nga Bashkimi Europian. Këtë herë, dërguesi është rrjeti evropian i organizatave për mbrojtjen e konsumatorit CPC (Consumer Protection Cooperation Network), dhe paralajmërimi është dërguar pas një hetimi të sjelljes së Apple në nivel të gjithë Bashkimit Evropian dhe Zonës Ekonomike Evropiane (EEA). Hetimi është kryer nga autoritetet përkatëse për mbrojtjen e konsumatorit nga Gjermania, Irlanda dhe Belgjika, me koordinim të Komisionit Evropian, dhe ka të bëjë me gjeobllokimin e shërbimeve për përdorues të caktuar dhe kufizimet që Apple vendos për qytetarët e BE-së, në varësi të vendit. në të cilën jetojnë.

Praktika potencialisht të paligjshme

Shërbimet dixhitale App Store, Apple Arcade, Music, iTunes Store, Books dhe Podcast janë analizuar, duke përcaktuar kështu ato nga të cilat Apple ka mbledhur abonentë të rinj dhe ka rritur të ardhurat vitet e fundit. Të bashkuara nën ombrellën e organizatës Apple Media Services, këto shërbime ndonjëherë diskriminojnë ilegalisht përdoruesit nga BE-ja, sipas memorandumit. Diskriminimi ka të bëjë me aksesin online, mënyrat e pagesës dhe shkarkimin e përmbajtjeve të caktuara, sipas shpjegimeve që vijojnë.

  • Qasja : Shërbimet e medias Apple kanë një ndërfaqe të ndryshme për vende të ndryshme në BE/ZEE. Në versionin e aplikacionit të këtyre shërbimeve, konsumatorët lejohen të aksesojnë vetëm ndërfaqen e destinuar për vendin ku kanë regjistruar llogarinë e tyre Apple dhe përballen me sfida të rëndësishme kur përpiqen ta ndryshojnë këtë, gjë që nuk lejohet sipas rregullave të BE-së kundër gjeoblloqimit.
  • Mënyrat e pagesës : Kur kryejnë një blerje, konsumatorët mund të përdorin vetëm mjete pagese (si p.sh. një kartë krediti/debiti) të lëshuara në vendin ku kanë regjistruar llogarinë e tyre Apple.
  • Shkarkimi : Për shkak se App Store nuk i lejon konsumatorët të aksesojnë versionin e një vendi tjetër të BE/ZEE, konsumatorët nuk lejohen të shkarkojnë aplikacione të ofruara në vende të tjera. Konsumatorët duhet të jenë në gjendje të shkarkojnë aplikacione të ofruara në vende të tjera të BE/ZEE kur udhëtojnë ose qëndrojnë përkohësisht në atë vend.

Rregullorja e gjeo-bllokimit ndalon diskriminimin e pajustifikuar midis klientëve nga pjesë të ndryshme të BE-së në bazë të kombësisë, vendbanimit ose vendit të biznesit të tyre kur ata duan të blejnë mallra dhe shërbime nga tregtarët e vendosur në një shtet tjetër anëtar. Direktiva e Shërbimeve kërkon që kushtet e përgjithshme të aksesit në shërbim të mos përmbajnë dispozita diskriminuese në lidhje me kombësinë ose vendbanimin e marrësit të shërbimit, përveç nëse kjo justifikohet drejtpërdrejt me kritere objektive – thuhet në njoftimin drejtuar Apple.

Kompania tani duhet t’i përgjigjet këtyre pretendimeve brenda një muaji dhe të propozojë zgjidhje adekuate për praktikat e identifikuara të paligjshme të gjeoblloqimit. Në varësi të natyrës së asaj përgjigjeje, CPC ose do të fillojë negociatat me Apple ose do të marrë masa të tjera për të siguruar pajtueshmërinë.

LEXO EDHE:

Back to top button