Së pari një pije, pastaj një shtëpi: Britanikët nuk blejnë pronë nëse pijetorja lokale është më shumë se 13 minuta në këmbë larg
Pothuajse një e pesta (18 përqind) e pronarëve të shtëpive bënë një ofertë për të blerë një pronë ndërsa ishin në pijetore lokale, të dhënat u publikuan në faqen e internetit Mortar Research.

Pothuajse një e katërta (24 për qind) e pronarëve të shtëpive të anketuar nga agjencia e pasurive të patundshme Zupla thanë se një pijetore lokale kishte ndikuar në vendimin e tyre për të blerë pronën e tyre aktuale, me më shumë se një e treta (36 për qind) duke thënë se as ata nuk do të bënin një ofertë në një shtëpi nëse do të ishte shumë larg nga lokali lokal, ku ata vlerësuan distancën ideale të ishte një shëtitje 13 minuta, ndërsa një distancë prej më shumë se një milje u konsiderua shumë larg.
Pothuajse gjysma (49 për qind) e atyre që kanë bërë tashmë një ofertë për një pronë ndërsa ishin ulur në pijetore thanë se kishin konsumuar një pije në atë kohë, sipas një sondazhi të më shumë se 2,000 pronarëve të shtëpive në Mbretërinë e Bashkuar nga firma Mortar Research në nëntor. .
Për shumë pronarë, një vizitë në lokalin lokal ishte një pjesë integrale e procesit të shikimit të shtëpisë së re, ndërsa pak më shumë se një e treta (36 përqind) thanë se kishin pirë ose drekë në një pijetore lokale para ose pas shikimit të një prone.
Tre të katërtat (76 për qind) e tyre thanë se i konsiderojnë pijet një pjesë integrale të komunitetit, ndërsa 49 për qind besojnë se është e rëndësishme të gjesh një vend për të qëndruar afër shtëpisë. Në mesin e atyre që kishin vizituar më parë një pijetore ndërsa kërkonin pronë, më shumë se gjysma (53 përqind) thanë se vendosën të blinin shtëpinë e tyre të re duke pirë atje.
– Hulumtimet sugjerojnë që pijet lokale luajnë një rol çuditërisht të madh në procesin e blerjes së pronave, pavarësisht nëse është duke u ndjerë për komunitetin lokal apo duke folur me një mik nëse një palë e interesuar dëshiron të bëjë një ofertë, dhe në disa raste ishte vendimtar faktor në vendimin e blerjes – tha Dan Copley, ekspert konsumator në “Zupla”.
Shefja ekzekutive e Shoqatës Britanike të Birrës dhe Pub, Emma McClarkin, beson se “një pijetore e mirë ofron shumë më tepër se një pije cilësore”.
– Një vend i tillë mund të rrisë çmimin e pronës, si dhe është shenjë e një vlere të caktuar shoqërore në komunitetin lokal. Është një vend për të takuar fqinjë dhe miq të rinj, për të mësuar lajmet lokale ose për të shijuar një vakt të shijshëm. “Kur nuk doni të lani enët, baret janë çelësi për mirëfunksionimin e komuniteteve tona”, tha ajo.