Një skenë nga dokumentari: "Swiped: The School That Banned Smartphones" Pamja e ekranit
Në një kohë kur gjithnjë e më shumë vende po vendosin kufizime në përdorimin e telefonave inteligjentë në shkolla, nga Franca në Holandë dhe Britania e Madhe në një sërë shtetesh amerikane që po shqyrtojnë masa të ngjashme, hulumtimi i ri nga Universiteti i York-ut ofron prova të rëndësishme shkencore për përfitimet e vendimeve të tilla
Një skenë nga dokumentari: “Swiped: The School That Banned Smartphones” Pamja e ekranit
Një studim i kryer në Shkollën Stanway në Colchester, Angli, i cili shërbeu gjithashtu si bazë për serinë e dokumentarëve të Channel 4 “Swiped: The School That Banned Smartphones”, tregoi përfitime të rëndësishme nga ndalimi i telefonave celularë, veçanërisht në aspektin e përmirësimit të pushimit dhe gjumit. dhe disponimi i nxënësve.
Hulumtimi , i udhëhequr nga profesoresha Lisa Henderson dhe dr. Emma Sullivan, ndoqi një grup nxënësish të klasës së tetë, të cilët ranë dakord të mos përdornin telefonat inteligjentë për 21 ditë. Gjatë kësaj periudhe, shkencëtarët monitoruan nga afër ndryshimet në sjellje dhe kryen një sërë testesh për të vlerësuar ndikimin në gjumin, mirëqenien dhe funksionin njohës.
Ndër rezultatet më domethënëse ishte një përmirësim i dukshëm në cilësinë e gjumit. Studentët që nuk përdornin celularë arritën të bien në gjumë 20 minuta më shpejt se përpara ndalimit dhe flinin një orë shtesë çdo natë. Ata gjithashtu shkuan në shtrat rreth 50 minuta më herët gjatë periudhës së ndalimit në krahasim me javën e kaluar. Këto ndryshime të vetë-raportuara u konfirmuan nga të dhënat nga gjurmuesi i gjumit.
Nxënësit më pak të shqetësuar dhe nervozë
Modelet e përmirësuara të gjumit shoqërohen me përmirësime të konsiderueshme të humorit. Studentët që abstenuan nga përdorimi i smartfonëve raportuan një reduktim 17% të ndjenjave të lidhura me depresionin dhe një reduktim 18% të simptomave të ankthit. Në përgjithësi ata ndiheshin më pak të shqetësuar dhe nervozë. Është interesante se ata që flinin më mirë gjithashtu treguan ndryshime në rrahjet e zemrës që tregojnë përmirësim të mirëqenies së përgjithshme.
Rritja e shkallës së depresionit, ankthit dhe problemeve të sjelljes
Ky hulumtim përkon me studimet e mëparshme që tregojnë për efektet e mundshme negative të përdorimit të tepërt të smartfonëve në shëndetin mendor dhe performancën akademike të fëmijëve. Një analizë e studimeve të fundit ka treguar një lidhje midis përdorimit të pajisjeve celulare dhe rritjes së shkallës së depresionit, ankthit dhe problemeve të sjelljes tek fëmijët dhe adoleshentët. Të dhënat nga Organizata për Bashkëpunim dhe Zhvillim Ekonomik (OECD) sugjerojnë gjithashtu një korrelacion midis kohës para ekranit dhe performancës akademike, me ndalimin e plotë të telefonave celularë në shkolla që tregojnë rezultatet më të mira në eliminimin e shpërqendrimeve.
Nuk ka përmirësim të dukshëm në aftësitë njohëse
Studimi nuk tregoi përmirësime të rëndësishme në aftësitë njohëse. Grupi i ndalimit tregoi vetëm një rritje modeste prej 3% në kujtesën e punës, pa ndryshime të rëndësishme në mirëmbajtjen e vëmendjes. Studiuesit supozojnë se ndryshimet njohëse mund të zgjasin më shumë për t’u manifestuar, përtej periudhës 21-ditore të studimit.