Po ndërtohet tuneli më i gjatë dhe më i thellë i rrugës nënujore në botë: A e gjeni dot ku?

Tuneli Rogfast po gërmohet në seksionin midis Boknafjorden dhe Kvitsøjfjorden në Rogaland të Norvegjisë dhe do të jetë 27 kilometra i gjatë dhe dy tubat e tij të gjerë dhjetë metër e gjysmë do të vendosen në një thellësi prej 392 metrash nën nivelin e detit.

Kur të përfundojë, duhet të jetë në vitin 2033, do të jetë tuneli më i gjatë dhe më i thellë nënujor në botë .

Autostrada Norvegjeze E39 shkon nga Kristiansand në jug të Norvegjisë në Trondheim në veri. Udhëtimi nga fillimi në fund, i cili aktualisht zgjat 21 orë, do të përgjysmohet pas përfundimit të këtij mega projekti ndërtimi dhe do ta bëjë më të lehtë jetën mes fjordeve, të cilët do të duhet të mbështeten shumë më pak te tragetet.

Norvegjezët nuk janë të rinj në ndërtimin e tuneleve nënujore që lidhin shumë nga ishujt e tyre me njëri-tjetrin ose i bëjnë ata “më afër bregut”, dhe aktualisht më i gjati është tuneli Rifilke, i cili në 292 metra nën sipërfaqen e detit është tuneli më i thellë në botë.

Tuneli Rogfast po gërmohet në seksionin midis Boknafjorden dhe Kvitsøyfjorden në Rogaland të Norvegjisë dhe do të jetë 27 kilometra i gjatë, dhe dy tubacionet e tij dhjetë metra e gjysmë të gjerë do të vendosen në një thellësi prej 392 metra nën nivelin e detit, duke krijuar një botë të re. rekord, por edhe standarde të reja në inxhinierinë rrugore. Rreth gjashtë mijë automjete pritet të kalojnë nëpër tunel në ditë.

Për ndërtimin e Rogfast-it do të gërmohen tetë milionë metër kub gurë, i cili do të përdoret për punime të tjera ndërtimore dhe bonifikimin e tokës përreth.

Me teknika dhe zgjidhje të avancuara, tuneli do të pajiset edhe me një sistem mbikëqyrjeje moderne që do të analizojë të dhënat në kohë reale, duke e bërë Rogfast një nga tunelet më të sigurt në botë.

Çmimi i këtij megaprojekti është shumë i lartë – do të arrijë në rreth 22 miliardë korona norvegjeze, pra rreth 2.1 miliardë euro. Financat bënë që ndërtimi të vonohej në vitin 2019, por puna rifilloi dy vjet më vonë, me datën e pritshme të përfundimit të shtyrë nga viti 2026 në 2033.

LEXO EDHE:

Back to top button