Kriza në industrinë gjermane të automobilave po përhapet në tregun e punës
Gjendja e krizës në industrinë gjermane të automobilave është reflektuar edhe në tregun e punës. Për shembull, Volkswagen dhe Mercedes-Benz njoftuan dukshëm më pak pozicione në 2024 sesa në vitet e mëparshme. Këtë e tregon vlerësimi i kompanisë së kërkimit të tregut “Index Advertising Data” për “Neue Osnabrücker Zeitung”.

Sipas raportit, VW shpalli 8,951 vende pune vitin e kaluar – 43 për qind më pak se në 2023. Në Mercedes, njoftimet për punë janë ulur me 40% në 17,076.
Sipas Index Advertising Data, këto janë nivelet më të ulëta të vendeve të lira të punës që nga viti 2020, kur industria u ndërpre nga koronavirusi. Vetëm në BMW numri i pozicioneve u rrit pak në 20,081.
Prodhuesit e makinave po ulin kostot
Sipas të dhënave, të treja kompanitë e makinave tani po investojnë më pak para në shpalljet e punës. Për VW, shifra e vlerësuar është 1.6 milionë. euro, vetëm rreth një e katërta e shumës për vitin e kaluar. Mercedes investoi rreth 5.3 milionë euro, 60 për qind më pak se në vitin 2023, ndërsa BMW uli kostot me rreth 40% në 6.4 milionë euro.
Index Advertising Data mban bazën më të madhe të të dhënave të shpalljeve të punës në Evropë.
Vitin e kaluar, prodhuesit kryesorë të automjeteve raportuan shitje të dobëta dhe rënie të të ardhurave. Arsyeja për zvogëlimin e numrit të vendeve të punës në VW është ngrirja e punësimeve, e cila është në fuqi nga nëntori 2023, tha një zëdhënës i kompanisë. Kjo është “pjesë e një programi efikasiteti që duhet të forcojë konkurrencën e kompanisë dhe ta përgatisë atë për të ardhmen”. Nga ky ngrirje përjashtohen pozicionet “statutore” me funksione të veçanta.
Mercedes gjithashtu ka marrë në konsideratë programet e kursimeve dhe shkurtimet e mundshme të vendeve të punës për disa kohë. Wirtschaftswoche raportoi kohët e fundit, duke cituar burime të njohura me këtë çështje, se kompania mund të eliminojë deri në 20,000 vende pune. punë në vitet e ardhshme.
Industria e automobilave është një sektor kyç për ekonominë gjermane. Miliona vende pune varen nga ajo në mënyrë të drejtpërdrejtë ose të tërthortë. Megjithatë, tendenca drejt lëvizshmërisë elektrike përbën një sfidë për prodhuesit gjermanë. Shumë prej tyre janë mbështetur në teknologjinë e naftës për një kohë të gjatë dhe janë vonë në investimin në elektrifikim. Tani këto kompani kanë pak shanse për të konkurruar me prodhuesit e rinj, shumë të subvencionuar nga Kina.
Për më tepër, politikat tregtare proteksioniste të administratës së Presidentit të SHBA-së, Donald Trump, po bëjnë presion shtesë në industri. Republikani njoftoi në mes të shkurtit se ai mund të vendosë tarifa shtesë për importet e makinave në Shtetet e Bashkuara.
Vetëm pak ditë më parë, Porsche, një degë e VW, njoftoi se do të shkurtojë 1900 vende pune deri në vitin 2029.