Pse nuk duhet të vozitni me goma dimri në verë?
Shumë shoferë thjesht nuk mendojnë të zëvendësojnë gomat e dimrit me goma verore, ose nuk mendojnë se është aq e rëndësishme. Megjithatë, testet e ekspertëve tregojnë të kundërtën.

Nuk është ide e mirë të vazhdoni të përdorni gomat e dimrit në verë, sepse në temperatura më të larta ato shfaqin dobësi dhe mund të jenë të rrezikshme për ju, përfundon një studim i klubit gjerman të automobilave “ADAC”.
Konkretisht, ata testuan tre modele gomash dimërore me thellësi të ndryshme të hapit dhe i krahasuan me gomat e verës. Fokusi ishte se si temperaturat e verës ndikojnë në gomat e dimrit, të cilat janë të dizajnuara për mot të ftohtë, akull dhe borë.
Provat e rrugës së thatë janë kryer fillimisht në temperaturat e pranverës prej 10 deri në 13 gradë Celsius, e më pas në temperaturat e verës prej 35 gradë. Gjatë provave në rrugë me lagështi, temperaturat e jashtme ishin nga 10 deri në 13, ose 25 gradë Celsius.
Të tre gomat dimërore të testuara treguan dobësi të dukshme në frenim, veçanërisht në rrugë të thata. Në varësi të temperaturës dhe sasisë së konsumimit, distanca e frenimit të gomave të dimrit me një shpejtësi prej 100 km/h ishte dukshëm më e gjatë se ajo e gomave verore, sipas faqes së internetit të ADAC
Një shembull ilustrues: Ndërsa një makinë me goma verore do të ndalonte në kohë përpara një pengese, me gomat e dimrit do të udhëtonte me një shpejtësi prej rreth 37 km/h.
Është interesante se sa më e madhe të jetë thellësia e hapit të gomave të dimrit dhe sa më e lartë të jetë temperatura e ambientit dhe e asfaltit, aq më e gjatë është distanca e frenimit. Për gomat e dimrit me vetëm 4 milimetra shkallë të mbetur, diferenca në distancën e frenimit zvogëlohet në 5 metra. Edhe pse ky është më i mirë se skenari i rastit më të keq, ku ADAC përcaktoi një diferencë prej 16 metrash, kjo distancë frenimi është ende shumë e gjatë.
Dallimet e dukshme janë gjithashtu të dukshme në performancën në kthesat. Ndërsa temperatura jashtë rritet, kapja e gomave të dimrit në rrugë zvogëlohet, duke e bërë stabilitetin e trajtimit të paqëndrueshëm. Kur makina është e ngarkuar me bagazhe, stabiliteti i drejtimit përkeqësohet më tej.