Probleme të fshehura me robotaksi-n e Teslës: A është ky automjeti më i keq që keni parë ndonjëherë?

Probleme të fshehura me robotaksi-n e Teslës: A është ky automjeti më i keq që keni parë ndonjëherë?

Plani i Teslës për të lançuar robot-taksi në Austin përballet me sfida serioze sigurie, ndërsa testet e automjeteve autonome pa shofer ende nuk janë realizuar. Shumë ekspertë, përfshirë Dan O’Dowd, besojnë se projekti është i dënuar të dështojë për shkak të teknologjisë së pasigurt dhe të pazhvilluar.

Ndërsa Tesla përgatitet për lançimin ambicioz të shërbimit të saj robot-taksi në Austin të Teksasit, publiku po pyet veten: a janë vërtet të gatshëm për atë që po vjen? Fatkeqësisht, sistemi autonom i drejtimit të Teslës ka ende të meta serioze, të cilat nuk japin arsye për optimizëm.

Sipas Forbes, problemet serioze të sigurisë me sistemin e plotë autonom (FSD) të Teslës mund ta dëmtojnë projektin përpara se ai të arrijë në publik. Askush nuk e ka thënë më drejtpërdrejt sesa miliarderi dhe kritiku i hershëm i Teslës, Dan O’Dowd: “Projekti me siguri do të dështojë.”

O’Dowd nuk është vetëm themeluesi i kompanisë “Green Hills Software”, por edhe iniciatori i “The Dawn Project” – një organizatë jofitimprurëse që paralajmëron publikun për rreziqet e përdorimit të pakontrolluar të teknologjive autonome, veçanërisht atyre të “Tesla”.

“Ne drejtuam një nga automjetet rreth Santa Barbarës për 80 minuta dhe ndodhën shtatë gabime kritike,” tha O’Dowd. “Pa ndërhyrjen e njeriut, makina do të ishte rrëzuar.”

Makina nuk e njohu një këmbësor.

Në pamjet e publikuara së fundmi të testimit të robotaksisë Tesla, një automjet me sistemin FSD të aktivizuar nuk arriti të njohë një këmbësor në një vendkalim për këmbësorë – një situatë që kërkonte reagim të menjëhershëm nga shoferi për të shmangur një tragjedi të mundshme.

Ekspertët paralajmërojnë se këto raste nuk janë incidente të izoluara, por një simptomë e problemeve të rrënjosura thellë në algoritmet që supozohet të “mësojnë” si të ngasin makinën. “Ky është një alarm i nivelit më të lartë”, tha një ish-inxhinier i Teslës, i cili këmbënguli në anonimitet. “Sistemi nuk është gati dhe jetët e njerëzve janë në rrezik.”

Tesla me vetëdije i injoron paralajmërimet nga inxhinierët

Sipas informacioneve të rrjedhura nga brenda kompanisë, disa inxhinierë të Teslës kanë dërguar raporte të brendshme për gabime kritike në softuerin e drejtimit autonom për muaj të tërë. Sipas burimeve, këto raporte u injoruan ose u fshehën qëllimisht për të përmbushur afatin e fundit për lëshimin e robotaxi-t.

“Ekziston një presion i fortë nga menaxhmenti që gjithçka të duket si një sukses, pavarësisht pasojave”, tha një nga “informatorët” e raportuar. Nëse këto pretendime konfirmohen, Tesla mund të përballet me pasoja serioze ligjore dhe rregullatore.

Robotoksia “Tesla” plot rreziqe

O’Dowd nuk është i vetmi që kritikon planet e Musk. Administrata Kombëtare e Sigurisë së Trafikut në Autostradat e SHBA-së (NHTSA) këtë javë i kërkoi Teslës të publikojë të dhëna mbi sistemin e saj FSD përpara se të fillojë përdorimi komercial i robot-taksive.

Kjo agjenci, e cila tashmë po heton disa çështje sigurie që lidhen me Teslën, shprehu shqetësime në lidhje me rreziqet e mundshme të përdorimit të teknologjisë FSD në kushte të botës reale.

“Ne duam të mbledhim informacione shtesë rreth teknologjive që Tesla po zhvillon për robot-taksitë e saj”, tha Tanya Topka, një inspektore defektesh në NHTSA. “Pyetja është se si Tesla do t’i testojë dhe vlerësojë këto automjete për përdorim në rrugët publike.”

Ndërsa NHTSA vazhdon hetimin e saj, Tesla ende nuk ka filluar testimin e automjeteve autonome pa shoferë njerëzorë, gjë që vetëm përforcon dyshimet në lidhje me gatishmërinë e kompanisë për sfidat e ardhshme.

Robotaksia larg të qenit perfekte

Edhe pse Tesla njoftoi një revolucion, realiteti tregon boshllëqe të mëdha në informacion. As zyrtarët e Teslës dhe as ata të qytetit të Austin nuk kanë publikuar detaje rreth orarit të saktë të shërbimit të ri. Për momentin, dihet vetëm se faza e testimit do të jetë shumë më kufizuese nga sa mendohej më parë – me vetëm 20 automjete autonome “Model Y” që lëvizin nëpër pjesë të kufizuara të qytetit.

Duke pasur parasysh të gjitha këto pasiguri, nuk do të ishte çudi nëse Elon Musk do të vendoste të shtynte lançimin e shërbimit robotaxi. Megjithatë, nëse historia e tij ka treguar diçka deri më tani, është se ai nuk do të dorëzohet deri në momentin e fundit, derisa të jetë plotësisht i bindur se do të shkruajë një kapitull të ri në histori.

 

 

LEXO EDHE:

Back to top button