Gjithnjë e më shumë mësues po ia lënë vendin inteligjencës artificiale në klasë
Gjithnjë e më shumë mësues po ia lënë vendin inteligjencës artificiale në klasë

Një anketë e re e Gallup tregon se 60 përqind e mësuesve në shkollat fillore dhe të mesme në SHBA përdorin një formë të mjeteve të inteligjencës artificiale (IA) në punën e tyre. Ata më shpesh e përdorin atë për të krijuar fletë pune ose aktivitete, për të personalizuar materialet mësimore sipas nevojave të nxënësve dhe për të përgatitur mësimet.
Koha e kursyer, të cilën raporti e quan “dividendi i IA-së”, supozohet se u kthehet nxënësve përmes më shumë vëmendjes së mësuesve dhe marrëdhënieve të përmirësuara me ta.
Mësuesit që morën pjesë në anketë thanë se përdorimi i IA-së përmirëson punën e tyre: 74 përqind për detyrat administrative dhe 57 përqind për vlerësimet. Nga ana tjetër, 16 përqind e mësuesve besojnë se IA ndikon negativisht në cilësinë e punës së tyre.
Anketa zbuloi se mjetet e IA-së po ndihmojnë në kapërcimin e boshllëqeve ekzistuese në arsim.
57 përqind e mësuesve pajtohen se IA do të përmirësojë aksesin e materialeve mësimore për nxënësit me aftësi të kufizuara.
Ndër mësuesit e arsimit special, kjo marrëveshje është edhe më e lartë, në 65 përqind.
Raporti vëren se këto përfitime shfaqen vetëm midis mësuesve që përdorin rregullisht IA-në. Ata që përdorin mjete të IA-së më pak se një herë në javë përjetuan kursime shumë më të pakta kohe krahasuar me përdoruesit më aktivë.
Pavarësisht progresit, 40 përqind e mësuesve ende nuk e përdorin IA-në dhe vetëm 19 përqind thanë se shkolla e tyre ka rregulla të përcaktuara qartë për përdorimin e IA-së në mësimdhënie.
Niveli i pranimit ndryshon gjithashtu sipas llojit të shkollës, me mësuesit e shkollave të mesme midis përdoruesve më intensivë të IA-së, por edhe midis atyre që kundërshtojnë më shpesh përdorimin e saj.
Raporti tregon se si mësuesit ashtu edhe nxënësit janë të shqetësuar se si përdorimi i IA-së do të ndikojë në aftësitë e tyre të të menduarit kritik dhe qëndrueshmërinë në zgjidhjen e problemeve.
Megjithatë, përfundimi i hulumtimit është optimist dhe beson se inteligjenca artificiale në shkolla ka potencialin të ndikojë ndjeshëm në përmirësimin e arsimit.