A e dini se cili qytet evropian është më stresues për të vozitur?
A e dini se cili qytet evropian është më stresues për të vozitur?

Drejtimi i një makine mund të jetë shumë argëtues, por shpesh është i lodhshëm, i mërzitshëm apo edhe stresues.
Për të zbuluar se sa stresuese mund të jetë drejtimi i makinës, në faqen DiscoverCars, ata hulumtuan se cilat qytete në Evropë mund të jenë më stresuese për të vozitur, bazuar në të dhënat e rrahjeve të zemrës së shoferëve.
Drejtuesit e mjeteve regjistronin gjithashtu udhëtimin e tyre në një kamerë të xhamit të përparmë për të treguar se në cilën pjesë të qytetit po udhëtonin. Rezultatet ishin magjepsëse dhe Zagrebi doli të ishte qyteti më stresues për të vozitur, pranë Vjenës.
Duhet theksuar se qytetet e studiuara përfshijnë: Kopenhagen (Danimarkë), Dublin (Irlandë), Rejkjavik (Islandë), Stokholm (Suedi), Talin (Estoni), Vjenë (Austri) dhe Zagreb (Kroaci).
Përveç matjes së rrahjeve të zemrës, studiuesit përdorën gjithashtu informacione nga platformat online si Reddit dhe forumet e udhëtimit për të parë se çfarë thoshin njerëzit për kushtet e rrugëve, parkimin dhe se si është të vozitësh në secilin prej këtyre qyteteve.
Zagrebi
Zagrebi arriti rezultatin më të lartë të stresit nga të gjitha qytetet që përfshimë në pjesën e dytë të studimit. Diferenca midis rrahjeve mesatare të zemrës së tyre ngarje dhe rrahjeve mesatare të zemrës në pushim ishte 25.5. Rrahjet më të larta të zemrës së shoferit gjatë drejtimit të makinës ishin 115 rrahje në minutë, krahasuar me rrahjet më të ulëta të zemrës në pushim prej 75 rrahje në minutë. Të gjitha leximet e rrahjeve të zemrës së shoferit ishin në intervalin normal, por rrahjet më të larta të zemrës në pushim ishte 94 rrahje në minutë, që është e lartë.
Drejtuesit e automjeteve në Zagreb thonë se ora e pikut sjell bllokime trafiku dhe bllokimet e trafikut e bëjnë të vështirë udhëtimin nëpër qytet në mëngjes dhe pasdite vonë. Rrugët kryesore si rruga Zagrebachka me dy korsi janë veçanërisht të ngarkuara. Banorët dhe vizitorët vendas kanë komentuar gjithashtu vështirësinë e gjetjes së vendeve të parkimit në qendër të qytetit.
Megjithatë, studiuesit vërejnë se nëse dëshironi të arratiseni nga qyteti dhe të gjeni pak paqe dhe qetësi, mund të shkoni me makinë në Sljemen në vetëm gjysmë ore. Në verë, ky është një vend i mrekullueshëm për të shijuar shtigjet e ecjes nëpër pyll – dhe në dimër mund të bëni edhe ski. Duke parë nga maja e malit, mund të shihni një pamje të bukur të peizazhit dhe çatitë jo aq të largëta të Zagrebit.
Vjena
Me rezultatin më të lartë të stresit, kryeqyteti austriak ndan vendin e parë me Zagrebin, ku diferenca midis rrahjeve mesatare të zemrës së shoferëve gjatë drejtimit të automjetit dhe në pushim ishte e njëjtë 25.5. Shoferi në Vjenë kishte një nga rrahjet më të larta të zemrës gjatë vozitjes në studim, duke arritur në 130 rrahje në minutë.
Një aspekt i vozitjes në Vjenë që mund të jetë më stresues se vozitja diku tjetër mund të jenë tramvajet, të cilët kanë të drejtë përparësie dhe pothuajse gjithmonë kanë të drejtë përparësie mbi automjetet e tjera. Rrugët e ngushta të këtij qyteti historik gjithashtu nuk janë të dizajnuara për makina dhe mund të duken veçanërisht alarmante për shoferët që janë mësuar të kenë më shumë hapësirë.
Dublini
Më pas është Dublini, Irlandë, ku rezultati i stresit ishte 9.5. Ndërsa rrahjet e zemrës së shoferit arritën në 130 rrahje / minutë gjatë vozitjes (njëlloj si shoferi i Vjenës), ata gjithashtu arritën rrahjet më të larta të zemrës në pushim nga të gjithë shoferët tanë me 126 rrahje / minutë.
Disa thonë se gjëja më e keqe për vozitjen në Dublin është radha. Drejtuesit e mjeteve tregojnë edhe numrin e madh të rrugëve me një korsi, që mund të jetë një nga arsyet e bllokimit që ata përshkruajnë.
Kopenhagen
Kryeqyteti danez është në vendin e katërt, me një vlerësim stresi prej 7.5. Rrahjet më të shpejta të zemrës së shoferit gjatë vozitjes ishte 85 rrahje në minutë, që është më e ngadaltë se shumë rezultate të tjera. Ritmet e tyre të zemrës nuk ndryshonin aq shumë sa shumë kalorës të tjerë dhe në përgjithësi ishin të ulëta dhe në intervalin normal.
Drejtuesit thonë se, si shumë qytete të tjera historike evropiane, parkimi në qendër të Kopenhagës është i vështirë për t’u gjetur – dhe mjaft i shtrenjtë. Shumë vendas preferojnë të parkojnë jashtë qendrës së qytetit dhe më pas të marrin transportin publik pjesën tjetër të rrugës.
Rejkjavik
Kryeqyteti dhe qyteti më i madh i Islandës është qyteti i radhës më stresues për të vozitur, sipas një sondazhi. Rrahjet e zemrës së shoferit arritën në 97 rrahje në minutë gjatë vozitjes më të lartat, që është shumë më e ulët se disa rezultate të tjera. Rezultati i stresit për Reykjavik ishte 5.5. Të gjitha rezultatet e rrahjeve të zemrës së këtij kalorësi ishin në intervalin tipik, por mjaft të ulëta, duke u bërë pak më të larta gjatë udhëtimit, duke treguar një tendosje paksa të rritur.
Vozitja në Islandë mund të ndryshojë. Rrugët e asfaltuara në zonat urbane janë shumë të mirëmbajtura, por jashtë qyteteve, do të gjeni më shumë rrugë të paasfaltuara me zhavorr – dhe nëse drejtuesit e tjerë ecin me shpejtësi, mund ta gjeni veten të spërkatur me zhavorr. Por në Reykjavík, rrugët janë mjaft të qeta edhe gjatë orëve të pikut – megjithëse parkimi në qendër të qytetit mund të jetë ende i vështirë për t’u gjetur.
Stokholm
Kryeqyteti suedez u rendit i gjashti, me një rezultat 3.5, duke e bërë atë qytetin e dytë më pak stresues për të vozitur. Rrahjet e zemrës së këtij shoferi arritën 121 rrahje në minutë në pikën e saj më të lartë, dukshëm më e shpejtë se rrahjet më të ulëta të zemrës me 60 rrahje në minutë.
Stokholmi nuk konsiderohet një vend stresues për të vozitur. Por një nga arsyet që shoferët ndonjëherë mund ta kenë pak stresues lundrimin në kryeqytetin suedez është se unaza e Stokholmit është ende në ndërtim e sipër. Ky sistem do të përfshijë tunele deri në 100 metra nën nivelin e tokës dhe supozohet të heqë shumë trafik nga rrugët – por vlerësimet sugjerojnë se do të përfundojë në vitin 2030.
Talinin
I fundit në listën e qytetit më pak stresues për të vozitur është Talini, kryeqyteti i Estonisë. Shoferi ynë këtu kishte shumë pak ndryshim midis rrahjeve të zemrës gjatë vozitjes dhe pushimit, kështu që të dhënat në fakt rezultuan në një vlerësim të stresit prej -1. Një arsye për këtë është se, përveç një rrahjeje maksimale relativisht të ngadaltë të zemrës gjatë vozitjes me 87 rrahje / minutë, ata gjithashtu kishin një ritëm pak më të lartë në pushim, duke arritur në 95 rrahje / minutë.
Drejtuesit thonë se ligjet e rrepta të trafikut të Estonisë ndihmojnë ta bëjnë drejtimin këtu më të sigurt dhe më të këndshëm. Rrugët në Talin përshkruhen si në gjendje të mirë. Megjithatë, si çdo qytet tjetër, trafiku në orët e pikut mund ta bëjë të vështirë lëvizjen.