A e keni pyetur veten ndonjëherë se pse nuk ka dritare në supermarkete? A po nuk ju ka shkuar ndërmend asnjëherë?

Shumë ndoshta nuk kanë menduar kurrë pse shumica e supermarketeve nuk kanë dritare dhe as nuk i kushtojnë vëmendje muzikës që luajnë. Me siguri as nuk e keni vënë re dyshemenë dhe nuk e keni pyetur veten pse është kështu. Lexoni më shumë rreth asaj se si tregtarët manipulojnë blerësit. Pse nuk ka dritare në supermarkete?
Supermarketet nuk kanë dritare ose orë në mënyrë që blerësit të humbasin gjurmët e kohës dhe të qëndrojnë sa më gjatë. Shumica e blerësve kalojnë më shumë kohë sesa ishte planifikuar dhe blejnë gjëra për të cilat nuk kanë nevojë aq shumë.

Asnjë tregtar nuk do të donte të shikonte nga dritarja për t’i kujtuar blerësit se sa kohë është brenda, sepse qëllimi i tyre është të blejnë sa më shumë produkte të jetë e mundur. Ka arsye të tjera pse nuk ka dritare – rrezet e diellit mund të zbehin paketimin dhe pastaj produktet nuk duken aq tërheqëse.

Pozicioni i produkteve Produktet e shtrenjta vendosen gjithmonë në nivelin e syve. Produktet me zbritje janë në fund, dhe artikujt e markës janë gjithashtu në nivelin e syve.

Muzikë Kur tregjet janë plot me njerëz, luhet muzikë energjike dhe e shpejtë. Sipas disa kërkimeve, blerësit shpenzojnë më shumë para kur ka muzikë të qetë dhe qetësuese sepse në atë mënyrë ata do të kalojnë më shumë kohë në treg.

LEXO EDHE:

Back to top button