A është një shishe qelqi me lëng portokalli më e mirë për planetin sesa plastika?

A është një shishe qelqi me lëng portokalli më e mirë për planetin sesa plastika?

Cilën paketë me lëng portokalli do të zgjidhnit si opsionin më të qëndrueshëm?

Alumini, i bërë me material të ricikluar;
Karton i biodegradueshëm;
xhami 100 për qind i riciklueshëm;
Plastike e biodegradueshme.

Nëse jeni si konsumatorët amerikanë të anketuar nga shkencëtarët e ushqimit në një studim të kryer nga Universiteti i Massachusetts, do të preferonit qelqin dhe besoni se është zgjidhja më e qëndrueshme. Por do të gaboni.

– Qelqi ishte lloji më i kërkuar dhe më i vlerësuar i paketimit. Por rezulton se qelqi është ndër më pak të qëndrueshëm nëse shikoni të gjithë ciklin jetësor të paketimit – thotë Nomzamo Dlamini, autori kryesor i punimit.

Kur u pyetën për të renditur zgjedhjet e paketimit nga më së shumti tek ato më pak të qëndrueshme, në përgjithësi, konsumatorët u përgjigjën: qelqi, kartoni, alumini dhe plastika.

Megjithëse qëndrueshmëria e paketimit të ushqimit ndryshon në varësi të llojit të produktit dhe paketimit, madhësisë dhe peshës së kontejnerit dhe variablave të tjera, në rastin e lëngut të portokallit, kartoni do të ishte më i qëndrueshëm, i ndjekur nga plastika, pastaj kanaçet dhe në fund xhami.

Kjo ishte një surprizë edhe për Dlaminin.

– U trondita kur lexova vlerësimin e ciklit jetësor nga ekspertët se kërkon kaq shumë energji për të prodhuar qelq dhe për ta ricikluar atë – shumë më tepër sesa ajo që nevojitet për të bërë ose ricikluar plastikë – thotë ajo.

– Prodhimi dhe ndikimi në fund të jetës së plastikës është më i ulët se ai i qelqit, plastika është më e lehtë dhe për këtë arsye kërkon më pak energji për të transportuar, përveç kësaj, procesi i mbylljes aseptike të kontejnerëve plastikë duke përdorur avull kërkon më pak energji sesa sistemi i përdorur për gotë – shkruan ai në letër.

Punimi synonte të kuptonte motivimin pas zgjedhjeve të paketimit të konsumatorëve dhe gjithashtu të vlerësonte çmimin, mënyrën e jetesës dhe qëndrimet e tjera. Nga ana tjetër, të dhënat mund të ndihmojnë ekspertët e industrisë të kuptojnë se çfarë mendojnë, besojnë dhe preferojnë konsumatorët dhe t’i edukojnë ata se si të bëjnë zgjedhje më të qëndrueshme. Edhe pse shumë konsumatorë shprehën synimin për të blerë paketim të qëndrueshëm, në fund të fundit faktori kryesor motivues është çmimi, veçanërisht çmimi më i ulët – i ndjekur nga lloji i paketimit dhe kërkesat e paketimit.

Mesazhi për industrinë ushqimore është se konsumatorët janë të motivuar të zgjedhin paketim të qëndrueshëm, për sa kohë që çmimi është i duhuri.

LEXO EDHE:

Back to top button