Avioni supersonik i Boom është liruar për një fluturim provë supersonik

Boom Supersonic ka marrë leje nga Administrata Federale e Aviacionit (FAA) për të testuar avionin e saj supersonik me shpejtësi mbi 1 Mach

Testet janë planifikuar për këtë vit mbi shkretëtirën Mojave të Kalifornisë dhe rezultatet mund të ndihmojnë në vërtetimin e fizibilitetit të projektimit në fusha të tilla si konsumi i karburantit, shpejtësia dhe karakteristikat e fluturimit.

“Pas fluturimit të parë të suksesshëm të XB-1, mezi pres këtë fluturim historik supersonik. Ne i jemi mirënjohës FAA për mbështetjen e inovacionit dhe lejimin e XB-1 të vazhdojë rolin e tij në formësimin e së ardhmes së udhëtimeve supersonike, “tha Blake Scholl, themeluesi dhe CEO i Boom.

Miratimi i FAA erdhi vetëm disa javë pas fluturimit të suksesshëm të testit nënsonik të X-B1 nga dy pilotë testues. Vlerësimet dhe analizat e ndikimit në mjedis janë kryer më parë, dhe është gjithashtu një kërkesë që një avion të shoqërojë XB-1 për të monitoruar dhe regjistruar sigurinë e fluturimit.

Kompania synon të kryejë 10 deri në 20 fluturime përpara se të përpiqet të thyejë kufirin e shpejtësisë së zërit. Objektivi është të provojë performancën dhe cilësinë e trajtimit dhe të kontrollojë të gjitha sistemet në fluturim për të demonstruar një diferencë të sigurt për kufijtë e lëkundjeve/dridhjeve. Piloti testues Tristan Brandenberg, i njohur gjithashtu si Geppetto, do të fluturojë me aeroplanin gjatë fluturimit të tij të parë supersonik.

Megjithatë, fluturimet e pasagjerëve janë ende shumë larg. XB-1 është një version i zvogëluar i qëllimit përfundimtar të Boom, avioni komercial Overture, i cili do të jetë në gjendje të strehojë pak më pak se 100 pasagjerë dhe t’u ofrojë atyre rehati të klasit të biznesit. Kompania tha se avioni nga Tokio në Seattle do të mbërrijë për 4 orë e 30 minuta.

Boom ka pasur disa probleme deri më tani, me planet e testimit të vonuara nga një shkëputje me Rolls-Royce, prodhuesi i motorit. Kompania më vonë bashkëpunoi me FTT për të zhvilluar motorin e saj të avionit Symphony. Pavarësisht vështirësive, porositë tashmë janë bërë dhe klientët përfshijnë American Airlines dhe United Airlines, të cilat kanë porositur më shumë avionë supersonikë.

Agjencia amerikane e hapësirës NASA po punon gjithashtu për një avion supersonik X-59 me një profil të reduktuar të zërit, dhe Boom Supersonic ende nuk ka publikuar detaje se si planifikon të reduktojë bumin e zërit.

LEXO EDHE:

Back to top button