BE-ja i dha Shein një ultimatum

BE-ja i dha Shein një ultimatum

Zbritjet e rreme, taktikat e shitjeve që ushtrojnë presion mbi klientët dhe metoda të tjera të dyshimta të përdorura nga platforma kineze e modës së shpejtë Shein po shkelin ligjin, tha Bashkimi Evropian. BE-ja i ka dhënë kompanisë një muaj kohë për t’iu përgjigjur akuzave ose do të përballet me gjoba, të cilat do të bazohen në të ardhurat e gjeneruara në shtetet anëtare ku u zbulua se rregullat ishin shkelur, raporton BBC.

“Tani i takon Shein të ndërmarrë hapat e nevojshëm, të përmbushë rregulloret dhe të përshtasë plotësisht operacionet e saj me standardet evropiane të konsumatorit”, tha Komisioneri Evropian për Drejtësinë, Michael McGrath. Shein u përgjigj: “Prioriteti ynë mbetet t’u ofrojmë konsumatorëve evropianë një përvojë të sigurt, të besueshme dhe të këndshme blerjesh online.”

Të hënën, BE tha se një hetim nga organi i saj për mbrojtjen e konsumatorit kishte zbuluar “një gamë të gjerë praktikash me të cilat përballen përdoruesit kur bëjnë pazar në Shein që janë në kundërshtim me ligjin e BE-së”. Këto përfshinin informacione mashtruese, etiketa të rreme produktesh, pretendime të pabazuara për qëndrueshmëri dhe informacione të fshehura kontakti.

U zbuluan gjithashtu raste në të cilat u shfaqën ulje çmimesh që nuk bazoheshin në çmimet aktuale të mëparshme dhe u vendosën afate të rreme për të detyruar konsumatorët të bënin një blerje të shpejtë. BE-ja i kërkoi gjithashtu Shein të sigurohej që vlerësimet dhe vlerësimet e produkteve “nuk u paraqiten përdoruesve në një mënyrë mashtruese”.

“Duhet të luash sipas rregullave tona”

“Të gjitha kompanitë që bëjnë biznes me konsumatorët në BE duhet të luajnë sipas rregullave tona. Masa e sotme dërgon një mesazh të qartë: ne nuk do të hezitojmë t’i mbajmë platformat online përgjegjëse, pavarësisht se ku ndodhen”, tha McGrath.

Shein tha se po “punonte në mënyrë konstruktive me autoritetet kombëtare të mbrojtjes së konsumatorit dhe Komisionin Evropian për të demonstruar angazhimin e saj për pajtueshmëri me ligjet dhe rregulloret evropiane” dhe se “vazhdon të marrë pjesë aktive në procesin e zgjidhjes së të gjitha çështjeve”.

Shein është përballur më parë me kritika për praktikat e tij të biznesit. Një raport i BBC-së në janar zbuloi se disa punëtorë punonin deri në 75 orë në javë, gjë që shkel ligjet kineze të punës. Gjithashtu në janar, ligjvënësit britanikë akuzuan kompaninë për “injorancë të qëllimshme” pasi avokati i tyre refuzoi vazhdimisht të përgjigjej pyetjeve në lidhje me origjinën e pambukut që përdor Shein.

Në përgjigje të hetimit të BBC-së mbi kushtet e punës, Shein tha se ishte “e përkushtuar ndaj trajtimit të drejtë dhe dinjitoz të të gjithë punëtorëve në zinxhirin e furnizimit” dhe po investonte dhjetëra miliona dollarë në forcimin e mbikëqyrjes dhe pajtueshmërisë. “Ne përpiqemi për standardet më të larta kur bëhet fjalë për pagat dhe të gjithë partnerët tanë të zinxhirit të furnizimit duhet t’i përmbahen kodit tonë të sjelljes”, tha kompania në një deklaratë.

LEXO EDHE:

Back to top button