Bill Gates ngiste makinën e blinduar më të ngadaltë – ja pse zgjodhi pikërisht këtë model

Bill Gates, gjithmonë racional, donte një karavan të rehatshëm që do të siguronte mbrojtje të plotë për të dhe familjen e tij. Po, ai kërkoi një karvan të ngadaltë, por plotësisht të blinduar.

Një nga njerëzit më të pasur në botë ka një shije mjaft specifike kur bëhet fjalë për makinat. Ndërsa pasuria rritet, rriten edhe kriteret – disa zgjedhin limuzina luksoze, të tjerë modele jashtëzakonisht sportive me performancë të pabesueshme.

Bill Gates nuk bën përjashtim. Porsche 959 i tij është i njohur, por për drejtimin e përditshëm ai kërkonte diçka krejtësisht të ndryshme. Ose më praktikisht. Ose më ngadalë.

Gjithmonë racional, Gates donte një karavan të rehatshëm me siguri të plotë për të dhe familjen e tij. Siç shkruan “Index”, ai po kërkonte një karvan ndoshta të ngadaltë, por plotësisht të blinduar.

E gjitha filloi kur përfaqësuesi i tij vizitoi një sallon ekspozite Mercedes-Benz në Bellevue me një kërkesë të pazakontë – të blinte një furgon të blinduar. Por gjatë asaj periudhe, asnjë furgon i vetëm nga gama Mercedes nuk ishte i përshtatshëm për mbrojtje shtesë.

Edhe pse modeli “S124” (bazuar në W124) ishte i njohur për besueshmërinë e tij, ai nuk ofronte mbrojtje balistike. Mercedes e refuzoi kërkesën për arsye sigurie – ata nuk donin të mbaheshin përgjegjës nëse diçka u ndodhte fëmijëve të tij.

Pas këtij refuzimi, Gates iu drejtua prodhuesit suedez Volvo.

Volvo ishte i njohur për sigurinë, por jo për luksin apo shpejtësinë.

Në një moment, lindi pyetja: a mund të jetë i blinduar “Volvo 240” legjendar? Përgjigja ishte – mundet.

Nuk dihet nëse blindimi është bërë nga vetë Volvo apo nga një palë e tretë, por dihet që mbrojtja e rriti ndjeshëm peshën e makinës.

Dhe meqenëse Volvo 240 nuk ishte kurrë veçanërisht i shpejtë, versioni i blinduar u bë një nga makinat më të ngadalta në rrugët amerikane.

Gatesit nuk i bënte përshtypje – fëmijët e tij ishin të sigurt.

Problemi i vetëm? Motori elektrik për uljen e xhamit të shoferit nuk mundi ta përballonte peshën e xhamit të blinduar dhe vazhdoi të prishej.

Edhe pse një zgjidhje logjike do të kishte qenë instalimi i një motori më të fuqishëm – kjo nuk ndodhi kurrë. Çdo muaj, qendra e shërbimit riparonte motoçikletën – e kështu me radhë.

Megjithatë, edhe në këtë situatë, Bill Gates tregoi aftësinë për të gjetur një zgjidhje optimale – edhe kur bëhet fjalë për një makinë.

LEXO EDHE:

Back to top button