Cilat makina të përdorura kanë më shpesh kilometrazhin e kthyer?
Cilat makina të përdorura kanë më shpesh kilometrazhin e kthyer?
Kilometrazhi është një nga treguesit kryesorë të konsumit të automjetit, prandaj shumë shoferë udhëhiqen nga ai kur blejnë një makinë. Megjithatë, ky numër nuk është gjithmonë i saktë.
Odometri zakonisht “rregullohet” në makinat e vjetra – pajisja e përdorur për të matur kilometrazhin total të automjetit gjatë jetës së tij është shpesh objektivi i mashtruesve që duan të manipulojnë leximet e tij dhe të mashtrojnë klientët.
Kompania e të dhënave automobilistike carVertical kreu kërkime duke përdorur të dhëna të kontrollit të sfondit për të përcaktuar nëse ka një lidhje midis kilometrazhit dhe “vjedhjes” dhe nëse normat e aksidenteve rriten me distancën e përshkuar.
6.3% e makinave të kontrolluara në platformën vertikale të makinës me kilometrazhin ndërmjet 200,000 dhe 250,000 km iu kthye kilometrazhi.
Për t’i bërë gjërat të qarta, probabiliteti për të blerë një makinë me kilometrazh të ngatërruar në këtë interval është më shumë se 3.5 herë më e lartë se një automjet me kilometrazh të ulët (0-50,000 km).
Përqindja e “vjedhjeve” tregon vetëm një rritje të lehtë për makinat me kilometrazh midis 100,000 dhe 150,000 km – nga 1.4% (50.000–100.000 km) në 1.5%. Megjithatë, pas 150,000 km kërcen në 3.3% dhe vazhdon të rritet me kilometrazhin në rritje.
Pas kalimit të 250,000 kilometrave për kilometër në orë, përqindja e kthimit rritet në 12.1%. Ky trend rritet edhe më tej, me normën e rregullimit të kilometrazhit në rritje në 14.2% për automjetet me kilometrazhin midis 300,000 dhe 350,000 km, përqindja më e lartë e rregullimeve të kilometrazhit në grupet e kilometrave të studiuara.
Rreziku i blerjes së një makine me kilometrazh është vetëm një nga shqetësimet e shumta që shqetëson blerësit e makinave të përdorura. Hulumtimet tregojnë se gjasat që një automjet të pësojë dëmtime gjatë jetës së tij është i lartë në të gjitha grupet e kilometrazhit, duke përfshirë automjetet me kilometrazh më të ulët.
Nga të gjitha automjetet e kontrolluara nga carVertical, makinat me kilometrazh nga 200,000 deri në 250,000 km ishin më të përfshira në aksidente trafiku – 41,2% e raportimeve të tilla ishin dëmtuar. Sidoqoftë, me 37.5%, makinat me kilometrazh më të ulët (150,000–200,000 km) nuk janë shumë prapa.
Kjo dëshmon se problemi prek të gjithë klientët në mënyrë të barabartë, pavarësisht kilometrazhit të automjetit. Për shembull, edhe për makinat me kilometrazh nga 0 në 50,000 km, përqindja e dëmtimit ishte 37%, ndërsa 50,000 km shtesë e rritin atë në 37,2%.
“Për të shmangur rrezikun e blerjes së një makine që është dëmtuar më parë, gjithnjë e më shumë blerës vendosin të kontrollojnë historinë e automjetit përpara se të hedhin një vështrim më të afërt,” shpjegon Matas Bouzelis, Shefi i Komunikimit në carVertical.
“Kur e dinë se një pjesë e makinës është e dëmtuar, blerësit apo edhe shitësit mund ta marrin atë për inspektim dhe të kërkojnë shenja të riparimeve të lira të automjeteve”. Nëse pjesa e përparme goditet, shikoni për shenja korrozioni ose shenja të riparimit të dobët në pjesën e përparme të automjetit. Kjo potencialisht mund të ndihmojë në marrjen e një vendimi për të blerë një makinë të tillë ose për të kërkuar një ofertë tjetër”, shtoi ai.
Raportet e historisë së automjeteve mund të ofrojnë informacion të vlefshëm për të kaluarën e një makine, duke përfshirë historinë e dëmtimit dhe mospërputhjet e mundshme të kilometrazhit, duke i lejuar blerësit të kuptojnë më mirë gjendjen e vërtetë të automjetit bazuar në informacione të besueshme. Në këtë mënyrë, ata mund të parashikojnë koston e mundshme të pronësisë dhe të marrin vendime të informuara ose të konsideruara.
Nga të gjitha makinat e kontrolluara nga carVertical, më të njohurat (24.7%) ishin automjetet me kilometrazh nga 150,000 deri në 200,000 km.
Makinat me 100,000 deri në 150,000 km ndjekin me 22,7%, ndërsa ato me 50,000 deri në 100,000 km përbëjnë 17.4% të të gjitha raporteve të historisë së automjeteve në diapazonin e kilometrazhit të mbuluar nga sondazhi.
Kilometrat e falsifikuara janë të pranishme në 3.3% të makinave në intervalin më të popullarizuar midis 150,000 dhe 200,000 km. Gjithashtu, 37.5% e këtyre automjeteve kishin regjistruar dëmtime, të cilat mund të tregojnë për probleme të mundshme të fshehura.
“Automjetet tre deri në pesë vjeç shpesh konsiderohen si zgjedhja ideale për të shmangur amortizimin e shpejtë dhe kilometrazhin e lartë. Sidoqoftë, makina të tilla janë ndoshta përtej mundësive financiare të shumë blerësve, kështu që shpesh përdoret opsioni i makinave të vjetra me kilometrazh më të lartë. Blerësit duhet të jenë shumë të etur kur bëhet fjalë për përcaktimin e gjendjes së vërtetë të një automjeti dhe historia nuk është e vetmja gjë që ka rëndësi, thotë Matas Bouzelis.