Deri në 100 euro me një klikim! Prindër, a e dini se fëmijët tuaj po bëjnë pasuri online?!
Deri në 100 euro me një klikim! Prindër, a e dini se fëmijët tuaj po bëjnë pasuri online?!

Dikur, fëmijët fitonin para xhepi në mënyra tradicionale, si larja e makinave, shitja e afisheve, bërja e favoreve për fqinjët dhe shitja e limonadës, ndërsa sot, me ndihmën e disa klikimeve, fitojnë pothuajse rrogën e një muaji !
Shitja e limonadës, afisheve, pecetave, madje edhe lavazhet në grup në pikat e benzinës ishin aktivitete të thjeshta, por krejtësisht argëtuese për fëmijët. Në atë kohë, fëmijët mësonin bazat e punës, përgjegjësisë dhe shpesh krijonin miqësi të vërteta.
Larja e makinave ishte shpesh një përpjekje ekipore që një fëmijë bënte me miqtë, ndërsa shitja e limonadës ishte një mundësi që fëmijët të argëtoheshin, të bashkëvepronin me fqinjët dhe të mësonin se si të vendosnin çmimet dhe të drejtonin një biznes të vogël.
Gjithashtu, veçanërisht në qytetet e vogla, fëmijët shkonin në dyqan ose farmaci për të vizituar fqinjët dhe bashkëqytetarët më të mëdhenj dhe mësonin jo vetëm disiplinën dhe punën, por edhe ndjeshmërinë.
E derisa fëmijët fitonin nga 50 deri në 100 denarë nga larja e veturave, ose 30 deri në 50 denarë nga shitja e limonadës, gjenerata e sotme fiton disa qindra euro me një klikim!
Në epokën e sotme dixhitale , mënyra se si fëmijët fitojnë para ka ndryshuar në mënyrë drastike ! Shumë të rinj tani po fitojnë para përmes mediave sociale, duke përdorur platforma si Instagram, TikTok dhe YouTube.
Ata fitojnë para serioze përmes rrjeteve
Duke krijuar përmbajtje, nga videot dhe imazhet te fushatat me ndikim , fëmijët dhe adoleshentët mund të ndërtojnë një perandori të vërtetë mediatike , duke fituar para përmes reklamave, sponsorizimeve dhe shitjeve të produkteve, si dhe përmes konkurseve të njohura të TikTok.
Mediat sociale i kanë lejuar fëmijët të arrijnë një audiencë globale pa pasur nevojë për investime të mëdha. Kreativiteti dhe shkathtësia janë bërë faktorë kyç të suksesit. Ndërsa dikur fëmijët mësonin vlerën e punës përmes aktivitetit fizik, sot shumë sipërmarrës të rinj po mësojnë se si të përdorin teknologjinë dhe internetin për të fituar para, edhe pa lënë shtëpinë e tyre.
Shembujt e influencuesve të famshëm, të cilët kanë një ndikim të rëndësishëm në rininë e sotme, tregojnë se përmes rrjeteve të caktuara ata mund të fitojnë para serioze në një periudhë të shkurtër kohe, gjë që shpesh i mashtron fëmijët të besojnë se kjo është mënyra e duhur për të punuar dhe fituar para.
Të fiksuar pas konkurseve të njohura të TikTok, fëmijët shpesh futen në konflikte serioze për të mbledhur sa më shumë “gif” ose më mirë dhurata, të cilat sjellin fitime serioze. Siç ka shkruar tashmë Informer, kur votojnë për të preferuarin e tyre, shikuesit dërgojnë dhurata si trëndafila, delfinë, luanë dhe emoticonë të tjerë dhe vlera e tyre varion nga 60 deri në 6000 denarë . Prandaj, ata fitojnë një pagë reale mujore për një ndeshje!
Psikologia Jovana Stojkovic tregon për Informer se fitimi i parave përmes rrjeteve sociale zgjon njëfarë ndjesie tek fëmijët dhe ata menjëherë “gjuajtin” për të ardhura të larta dhe një jetë luksoze.
– Fëmijët tërhiqen më shumë nga paratë e mëdha që mund të fitojnë lehtësisht në internet. Përveç parave, ajo që i tundon vazhdimisht është popullariteti. Fatkeqësisht, ata duhet të dëshmojnë se kush do të marrë një shumë të madhe parash sa më shpejt dhe në kohën më të shkurtër të mundshme, pothuajse brenda natës – tha Stojkovic dhe shtoi:
– Nëse i pyet sot se çfarë makine do të donin të vozisnin, asnjëri prej tyre nuk do të thotë diçka modeste, por një Ferrari!
Ky lloj i të ardhurave të shpejta dhe të lehta vë në pikëpyetje këmbënguljen dhe durimin e brezave të sotëm dhe tregon se sa shpejt po ndryshon bota, si dhe se fëmijët sot përballen me sfida dhe mundësi të reja që gjeneratat e mëparshme nuk i kishin. Gjithashtu, gjeneratat e sotme janë të privuar nga shoqëria, puna ekipore dhe ndjenja e ndjeshmërisë që kanë përjetuar gjeneratat e mëparshme, tregojnë hulumtimet e fundit.
Kujtojmë se “konkurset” e njohura në rrjetin social TikTok po bëhen gjithnjë e më trend në Ballkan dhe një rast i fundit i profilit të lartë tronditi opinionin. Në vetëm pesë minuta, sa zgjati një ndeshje TikTok, shikuesit dhuruan 82,000 euro të pabesueshme, duke e bërë këtë përplasje një nga duelet më të shtrenjta të TikTok në rajon, por edhe një shembull të mënyrës më të shpejtë për të fituar para përmes TikTok në këtë pjesë të Evropës.