Diabetikët këshillohen që të shmangin këto opsione për mëngjes

Diabetikët këshillohen që të shmangin këto opsione për mëngjes

Trupi ynë ka një orë të brendshme natyrale që rregullon shumë procese, nga momenti kur ndihemi të përgjumur deri tek shenjat e urisë.

Kjo orë trupore ndikon gjithashtu në mënyrën se si ne përpunojmë sheqerin gjatë gjithë ditës. Kjo krijon një dritare ideale se kur njerëzit me diabet të tipit 2 duhet të hanë mëngjes, sipas ekspertëve të diabetit. Dietologia e specializuar për diabetin, Tara Bruni, ka zbuluar kohën më të mirë për të prishur agjërimin brenda natës.

“Ora natyrale e brendshme rregullon metabolizmin tonë dhe funksionon ndryshe në varësi të kohës së ditës. Në mëngjes, trupat tanë janë të përgatitur për menaxhim efikas të sheqerit, që do të thotë se ata mund të kontrollojnë në mënyrë efektive nivelet e sheqerit në gjak”.

“Kjo për shkak se përgjigja jonë ndaj insulinës është më e fortë dhe aftësia jonë për të përpunuar glukozën është në kulmin e saj”, shpjegoi dietologja për Daily Express.

Gjëja kryesore është të mos anashkaloni mëngjesin

Ndërsa dita përparon, veçanërisht në pasdite dhe në mbrëmje, trupi ynë bëhet më pak efikas në përpunimin e sheqerit dhe rregullimin e niveleve të sheqerit në gjak. Prandaj, ngrënia e mëngjesit në “kohën e duhur” mund të ndihmojë në harmonizimin e zakoneve tona të të ngrënit me ritmin natyral të trupit tonë. Ekspertja zbuloi se koha më e mirë për mëngjes për diabetikët e tipit 2 është brenda dy orëve pas zgjimit, jo më vonë se ora 10.

“Kur hani mëngjes para drekës, ka një efekt të veçantë në mënyrën se si trupi juaj e trajton glukozën pas drekës. Ky efekt, i quajtur “efekti i vaktit të dytë”, do të thotë që edhe nëse hani të njëjtën drekë, sheqeri në gjak rritet më pak në krahasim me duke anashkaluar mëngjesin”, thotë Bruni.

Ushqimet më të mira të mëngjesit përfshijnë një kombinim të proteinave dhe karbohidrateve të pasura me fibra.

Përveç zbulimit të kohës më të mirë për të ngrënë mëngjes, Bruni renditi edhe opsionet më të mira dhe më të këqija të mëngjesit për diabetikët e tipit 2.

“Ushqimet më të mira të mëngjesit për njerëzit me diabet të tipit 2 janë ato që përfshijnë një kombinim të proteinave dhe karbohidrateve të pasura me fibra, si drithërat, frutat dhe perimet”, këshillon Bruni, përcjell Index.hr.

Proteina ndihmon në ngadalësimin e tretjes dhe përthithjes së karbohidrateve në trup. Kjo do të thotë që kur hamë një vakt që përfshin proteina dhe karbohidrate, nivelet e sheqerit në gjak rriten gradualisht dhe mbeten më të qëndrueshme në krahasim me një vakt që përbëhet kryesisht nga karbohidrate.

Nga ana tjetër, ushqimet e mëngjesit që njerëzit me diabet të tipit 2 duhet të shmangin përfshijnë ato të pasura me karbohidrate të rafinuara dhe sheqerna të shtuara, të tilla si drithërat e ëmbla, pastat, buka e bardhë dhe lëngjet.

 

LEXO EDHE:

Back to top button