Ekranet me prekje në makina janë të rrezikshme për shoferët
Ekranet me prekje në makina janë të rrezikshme për shoferët

Kjo vjen si përgjigje ndaj rritjes së përdorimit të ekraneve me prekje të madhe të pultit në automjetet moderne. Këtu mund të marrim si shembull mjetin ekonomik “Volvo EX30”, i cili nuk ka butona përveç disave në vetë timonin. Sipas Programit Evropian të Vlerësimit të Makinave të Reja (Euro NKAP), është një shpërqendrim. Euro NKAP është përgjegjës për kryerjen e testeve të sigurisë për makinat e reja në Evropë dhe përcakton nëse makina do të kalojë kontrollet e sigurisë dhe rekomandon zgjidhje për ato që nuk e bëjnë këtë.
Euro NKAP këmbëngul se veçoritë specifike, si sinjalet e kthesës, dritat e rrezikut dhe detaje të tjera, kontrollohen nga butonat fizikë dhe jo nga ekranet me prekje. Në veçanti, ata deklarojnë situata kritike ku kërkohet veprim i shpejtë. Tesla, ndër kompanitë e tjera, është në krye të zëvendësimit të kontrolleve tradicionale fizike me ndërfaqet e ekranit me prekje.
Një problem në të gjithë industrinë
Matthew Avery, drejtor i zhvillimit strategjik në Euro NKAP, theksoi problemin e përdorimit të tepërt të ekraneve me prekje në industri.
– Përdorimi i tepërt i ekraneve me prekje është një problem në industri. Pothuajse çdo prodhues automjetesh po i zhvendos kontrollet kryesore në ekranet qendrore me prekje, kështu që shoferët duhet të heqin sytë nga rruga, duke rritur rrezikun e aksidenteve – thotë Matthew Avery.
Megjithëse Euro NKAP i mungon autoriteti rregullator, ndikimi i tij në vlerësimet e sigurisë mund t’i bëjë prodhuesit e automjeteve të rishqyrtojnë mbështetjen e tyre në kontrollet e ekranit me prekje. Propozimi i tyre i rreptë mbulon të gjitha ndërfaqet teknologjike në automjet.