Ekranet me prekje në makina janë të rrezikshme për shoferët

Ekranet me prekje në makina janë të rrezikshme për shoferët

Ndërsa makinat kanë evoluar, ato kanë fituar veçori të reja – nga drejtimi automatik deri te heqja e plotë e karburantit. Një risi e re është përdorimi i ekraneve me prekje në pultin e makinës. 
Kohët e fundit, Programi Evropian i Vlerësimit të Makinave të Reja njoftoi se ekranet me prekje në makina përbëjnë një rrezik të konsiderueshëm për drejtuesit. Nga atje, ata rekomandojnë rikthimin e butonave fizikë për disa kontrolle thelbësore.

Kjo vjen si përgjigje ndaj rritjes së përdorimit të ekraneve me prekje të madhe të pultit në automjetet moderne. Këtu mund të marrim si shembull mjetin ekonomik “Volvo EX30”, i cili nuk ka butona përveç disave në vetë timonin. Sipas Programit Evropian të Vlerësimit të Makinave të Reja (Euro NKAP), është një shpërqendrim. Euro NKAP është përgjegjës për kryerjen e testeve të sigurisë për makinat e reja në Evropë dhe përcakton nëse makina do të kalojë kontrollet e sigurisë dhe rekomandon zgjidhje për ato që nuk e bëjnë këtë.

Euro NKAP këmbëngul se veçoritë specifike, si sinjalet e kthesës, dritat e rrezikut dhe detaje të tjera, kontrollohen nga butonat fizikë dhe jo nga ekranet me prekje. Në veçanti, ata deklarojnë situata kritike ku kërkohet veprim i shpejtë. Tesla, ndër kompanitë e tjera, është në krye të zëvendësimit të kontrolleve tradicionale fizike me ndërfaqet e ekranit me prekje.

Një problem në të gjithë industrinë

Matthew Avery, drejtor i zhvillimit strategjik në Euro NKAP, theksoi problemin e përdorimit të tepërt të ekraneve me prekje në industri.

– Përdorimi i tepërt i ekraneve me prekje është një problem në industri. Pothuajse çdo prodhues automjetesh po i zhvendos kontrollet kryesore në ekranet qendrore me prekje, kështu që shoferët duhet të heqin sytë nga rruga, duke rritur rrezikun e aksidenteve – thotë Matthew Avery.

Megjithëse Euro NKAP i mungon autoriteti rregullator, ndikimi i tij në vlerësimet e sigurisë mund t’i bëjë prodhuesit e automjeteve të rishqyrtojnë mbështetjen e tyre në kontrollet e ekranit me prekje. Propozimi i tyre i rreptë mbulon të gjitha ndërfaqet teknologjike në automjet.

Ka një shqetësim më të madh për sigurinë e këmbësorëve dhe një rritje të incidenteve për shkak të drejtimit të pakujdesshëm. Pritet që do të ndërmerret një hap për të shqyrtuar përdorimin e ekranit me prekje në automjete, që do të thotë se patjetër do të bëhet temë bisede në të ardhmen e afërt.

LEXO EDHE:

Back to top button