Epoka e përdorimit falas të llogarive të përdoruesve të të tjerëve po mbaron

Epoka e përdorimit falas të llogarive të përdoruesve të të tjerëve po mbaron

Epoka e përdorimit falas të llogarive të përdoruesve të të tjerëve duke ndarë fjalëkalime në platformat e transmetimit pothuajse ka mbaruar. Masat e reja kundër kësaj praktike tashmë po japin rezultate në Shtetet e Bashkuara.

Disney i tejkaloi pritjet duke fituar 2.5 milionë abonentë të rinj në Disney+ dhe Hulu në tremujorin e parë të vitit 2025. Analistët kishin parashikuar një rënie, duke pasur parasysh rritjen e ngadaltë të industrisë, por CEO Bob Iger ia atribuon suksesin politikës së “ndarjes me pagesë”, e cila u prezantua vjeshtën e kaluar për Disney+ dhe në mars të vitit 2024 për Hulu. Përdoruesit tani mund të paguajnë një shumë shtesë prej 6.50 deri në 9.30 euro në muaj për t’u lejuar akses personave jashtë familjes së tyre.

Netflix ishte i pari që prezantoi këtë qasje dhe, pavarësisht protestave të përdoruesve, arriti një rritje rekord në numrin e abonentëve. Warner Bros. Discovery prezantoi ndarjen me pagesë në Max në fund të prillit të këtij viti, megjithëse masa nuk i mbulon ende të gjithë përdoruesit. NBCUniversal ka përditësuar kushtet e shërbimit të Peacock dhe ka ndaluar ndarjen e llogarive, duke sugjeruar që të njëjtat masa së shpejti do të fillojnë të zbatohen edhe atje.

Disa ende po e vonojnë ndryshimin.

Paramount, Amazon dhe Apple nuk po prezantojnë kufizime për momentin, por kjo mund të ndryshojë, pasi shërbimet e tyre teknikisht janë gjithashtu të destinuara për një familje të vetme.

Ndërsa shumë do të detyrohen të fillojnë të paguajnë, shumica e platformave kryesore të transmetimit tani ofrojnë abonime më të lira me reklama, të cilat po bëhen gjithnjë e më popullore, madje edhe në mesin e atyre që më parë nuk donin të paguanin.

LEXO EDHE:

Back to top button