Është koha për të ndërruar gomat: 5 gjërat që duhet të dini

Është koha për të ndërruar gomat: 5 gjërat që duhet të dini

Ndalimi ligjor për drejtimin e gomave verore në rrugë të hapur ka përfunduar më 15 mars. Për drejtuesit e mjeteve kjo do të thotë gjithashtu se është koha të mendojnë për ndryshimin e gomave të automjeteve të tyre, pra për kthimin në gomat e verës.

Edhe pse për shumë kjo është një praktikë e rregullt dhe ata e dinë saktësisht pse është e rëndësishme, disa shoferë, megjithatë, nuk janë të vetëdijshëm për rëndësinë e vozitjes me goma që përputhen me sezonin e duhur.

Kjo është pikërisht ajo që ne do të përpiqemi të shpjegojmë në detaje në këtë artikull. Në vijim mund të lexoni se çfarë lloje gomash ekzistojnë, pse është e rëndësishme t’i ndërroni ato sipas sezonit, çfarë nënkuptojnë shenjat e ndryshme, sa e rëndësishme është marka tregtare dhe si të dini se kur është koha për goma të reja. Lexoni dhe mësoni gjithçka rreth ndërrimit të gomave.

1. Cilat lloje të gomave të makinave ekzistojnë?

Ekzistojnë tre kategori kryesore të gomave të makinave – gomat e verës, gomat e dimrit dhe gomat për të gjitha stinët. Në ligjin tonë ka një parashikim për përdorimin e detyrueshëm të gomave të dimrit nga data 15 nëntor deri më 15 mars, pra në periudhën kur ka shumë mundësi për të vozitur në rrugë të lagësht, të ngrirë ose me borë.

Gomat e verës përdoren në periudhën e verës, kur moti është i ngrohtë dhe asfalti është i nxehtë. Në të dyja rastet është e rëndësishme që të ketë goma, shkelja e të cilave do të ketë një gropë në përputhje me normat ligjore, pra 1.5 milimetra për gomat e verës dhe 4 milimetra për gomat e dimrit.

Gomat për të gjitha stinët janë ideale për ata që lëvizin nëpër qytet dhe rrallë hasin kushte të vështira dimri. Megjithatë, dalja në autostradë jo vetëm që mund t’ju marrë një biletë nga policia, por mund të jetë edhe e rrezikshme nëse kushtet e rrugës janë të vështira për t’u drejtuar.

2. Pse është e rëndësishme të ndryshohet në varësi të stinës?

Ka disa arsye pse është e rëndësishme të ndërroni gomat sipas sezonit. Një nga arsyet është konsumi i karburantit. Gomat e verës janë bërë që të rrotullohen më lehtë në asfalt dhe të konsumojnë më pak karburant, ndërsa gomat e dimrit shtrihen bukur dhe krijojnë më shumë rezistencë, duke konsumuar kështu më shumë karburant.

Tjetra është ndoshta arsyeja më e rëndësishme, e cila është siguria ngarje. Në dimër, kur rruga është e lagësht, me borë ose e ngrirë, gomat e dimrit do t’ju lejojnë ta drejtoni mjetin më lehtë. Ato janë projektuar posaçërisht për të lëvizur dhe ndaluar automjetin edhe kur vozitni në rrugë të ngrira.

Megjithatë, në verë, kur rruga është e nxehtë, gomat e dimrit do të “shkrihen”. Shpejtësia e madhe në asfaltin e verës krijon fërkime të mëdha, të cilat goma të tilla nuk mund t’i përballojnë dhe mund të ndodhë lehtësisht që njëra prej tyre të shpërthejë gjatë lëvizjes.

3. Zgjidhni gjithmonë një markë të cilës i besoni

Ka shumë marka të ndryshme në treg, por jo të gjitha ofrojnë të njëjtën cilësi. Cilësia e gomës është shumë e rëndësishme për qëndrueshmërinë dhe jetëgjatësinë e saj, ndaj zgjidhni gjithmonë një markë cilësore.

Ju ndoshta tashmë i njihni disa nga markat më të famshme të gomave të makinave – Pirelli, Michelin, Continental dhe Bridgestone janë ndër më të famshmet dhe më cilësoret, por kjo nuk përjashton ato që konsiderohen si një klasë më poshtë, por ato janë gjithashtu të shkëlqyera. .

Para se të porosisni, bëni kërkimin tuaj se cilat goma verore janë më të mirat për makinën tuaj dhe cila markë është një zgjedhje e shkëlqyer. Markat e ndryshme kujdesen për madhësi dhe lloje të ndryshme të gomave, kështu që zbuloni se çfarë është më e mira për nevojat tuaja përpara se të porosisni.

4. Çfarë nënkuptojnë shenjat e ndryshme të gomave?

Kur shikoni gomën nga ana, do të vini re një sërë shenjash, të cilat, me sa duket, nuk do të thotë asgjë. Përveç emrit të markës dhe modelit, me siguri do të vini re se shkruan 205-55-R16 ose numra të tjerë.

Këta numra tregojnë dimensionin, domethënë 205 tregon se sa e gjerë është goma në milimetra, 55 është raporti midis gjerësisë dhe lartësisë së gomës, ndërsa R16 është diametri i buzës dhe llogaritet në inç.

Përveç kësaj, përveç dimensioneve, mund të ketë edhe një shenjë në kapacitetin e shpejtësisë që mund të përballojë. Është shënuar me një shkronjë latine, e cila është e ndryshme në varësi të shpejtësisë. Kështu, “N” tregon një kapacitet prej 15 kilometrash në orë, ndërsa “Y” lejon një shpejtësi deri në 300 kilometra në orë.

5. Kur është koha për goma të reja?

Rregulli i artë për gomat e makinave është se nuk duhet të përdorni kurrë të njëjtin grup për më shumë se 10 vjet. Zakonisht gomat ndërrohen pas gjashtë vjetësh ose 120 mijë kilometrash.

Nëse nuk jeni të sigurt nëse është koha e duhur për të ndryshuar, shikoni shkallën e gomës. Siç kemi shkruar më lart, është e rëndësishme që të jetë jo më pak se 1.5 milimetra në gomat e verës dhe 4 milimetra në gomat e dimrit. Çdo gjë nën këto shifra është e rrezikshme dhe ju duhet të bëni një ndryshim.

Në masë të madhe ndikon edhe klima. Nëse vozitni me goma dimri në mot relativisht të ngrohtë, duhet t’i ndërroni ato më shpejt sepse do të konsumohen shumë më shpejt. Nëse nuk jeni të sigurt, çoni makinën në një vullkanizues dhe atje me siguri do t’ju japin një vlerësim të shpejtë dhe të saktë.

LEXO EDHE:

Back to top button