Gabimet më të shpeshta që bëjnë shoferët në lidhje me pajisjet dimërore

Nga sot fillon detyrimi ligjor për të veshur pajisje të detyrueshme dimërore dhe kjo sigurisht nënkupton gomat e dimrit në automjetin tuaj

Po bëhet më i ftohtë dhe po ndryshon kushtet e motit, kështu që edhe pse dimrat nuk janë aq të ftohtë sa dikur, kjo nuk është arsye për të blerë goma me cilësi më të ulët ose për të mos i ndërruar fare.

Këto janë gabimet më të zakonshme që bëhen kur zgjidhni veshjet e dimrit.

“Nuk kam nevojë për goma dimri”

Fakti që mund të vozitni rrallë në dëborë gjatë gjithë dimrit dhe rrugët mund të jenë të thata, mos harroni temperaturën e ajrit. Me gomat e dimrit nuk bëhet fjalë vetëm për thellësinë e profilit dhe ndryshimin e modeleve, por edhe për përbërjen e gomës që përshtatet me temperaturat e ulëta, që do të thotë se ato nuk do të forcohen dhe humbasin karakteristikat që ju japin. siguria ngarje.

Gomat e verës ndryshojnë ndjeshëm karakteristikat e tyre në temperatura të ulëta, kështu që do të “sillen” shumë më keq në kushte të ndryshme të dimrit, edhe nëse kanë një model që në dukje është i përshtatshëm për vozitje në dëborë.

Gjithashtu, të mos harrojmë se në pjesë të caktuara të rrugës (si p.sh. në ura dhe mbikalime) mund të ndodhë ngrirja, e cila është shumë e rrezikshme nëse nuk jeni të pajisur siç duhet.

Disa mbështeten vetëm në zinxhirët e borës, por kjo “taktikë” ka shumë të meta. Ne do të listojmë disa.

Kur fillon të bjerë borë, mjafton edhe mbulesa më e hollë për t’i kthyer gomat e verës në slita, dhe shtresa e borës në asfalt është aq e hollë sa nuk mund të vendosësh zinxhirë dhe të duash, sepse ato nuk duhet të prekin asfaltin – mund të ndodhë duke gjuajtur dhe duke shkaktuar edhe më shumë dëme në makinë.

Zinxhirët e borës janë të destinuara vetëm për kushtet e borës së thellë dhe me ligj duhet t’i keni në dispozicion në automjet nga data 15 nëntor deri më 15 mars.

Blerja e gomave më të lira sipas parimit “Sa kohë duhet të shpenzoj”

Mos nxitoni për gomat më të lira pasi një kursim i vogël fillestar mund të kthehet në një shpenzim të madh më vonë. Ka shumë prodhues dhe marka në treg sot, kështu që është shumë e vështirë për drejtuesit mesatarë të vlerësojnë marrëdhënien midis cilësisë dhe çmimit.

Vazhdimisht dalin disa emra të rinj për të cilët është e vështirë të përcaktohet vendi i origjinës dhe ku është regjistruar kompania. Kjo është arsyeja pse nuk është e dëmshme të bëni një kërkim të vogël përpara se të dilni për të blerë goma dimërore.

Ne ju rekomandojmë të lexoni këto këshilla dhe udhëzime për të bërë një zgjedhje më të informuar:

Kryesisht, kur bëhet fjalë për dimensionet më të zakonshme, diferenca në çmim midis të ashtuquajturave më të lira Gomat “me buxhet të ulët” dhe ato që mund të thuhet se i përkasin segmentit të mesëm apo premium, nuk janë shumë të mëdha.

Blerja e gomave të përdorura

As vetë nuk e dini se në çfarë gjendje janë, apo sa kilometra kanë përshkuar. Mund të kenë defekte të fshehura që nuk mund të shihen me sy të lirë, madje as gjatë montimit ose balancimit.

Për shembull, struktura e brendshme mbështetëse mund të jetë dëmtuar nga një përplasje ose një ngjitje e mprehtë mbi skajin e trotuarit.

Gjatë kohës që gomat janë në përdorim, materiali nga i cili janë ndërtuar gomat ndryshon karakteristikat e tij në kushte të ndryshme, kështu që ato kanë më pak fërkime gjatë frenimit ose rrotullimit. Të mos harrojmë mikroçarjet dhe dëmtimet e tjera të vogla për të cilat as shitësi i gomave të përdorura nuk ka dijeni.

Thellësia e këmbës nuk është një tregues i kilometrazhit. Shtresa e shkelës, shtresa e gomës që është në kontakt me tokën, konsumohet me një shpejtësi dhe intensitet të ndryshëm në varësi të stilit dhe kushteve të drejtimit, peshës së automjetit, fuqisë së motorit, kushteve të motit, etj. cilësia e asfaltit…

Vlerësimi i karakteristikave të gomave të dimrit bazuar në modelet e shkallës

Një zakon i vjetër i shoferëve tanë është të hyjnë në një dyqan ose një vullkanizues dhe vizualisht, bazuar në modelet e shtresës së shkelës, të vlerësojnë se cila gomë është më e mira për borë, domethënë për dimër.

Në të kaluarën në këtë mënyrë vlerësohej se cila gomë mund të “gërmojë” më mirë në dëborë, por teknologjia ndërkohë ka avancuar ndjeshëm, ndaj gomat e dimrit të sotëm kanë një ndërtim dukshëm më të avancuar të shtresës së shkallës.

Prandaj, është e mençur të filloni të planifikoni blerjen e gomave të dimrit në kohë dhe të informoheni plotësisht.

Ju nuk i shihni gomat e dimrit si një investim

Blerja e gomave cilësore të dimrit është një investim i mirë për një sërë arsyesh. Me to ju jeni më të sigurt dhe ulni shanset për një aksident për shkak të kushteve të këqija të rrugës që mund të kenë pasoja edhe më të shtrenjta.

Ju gjithashtu ulni dëmin e makinës dhe gjasat për të paguar shumë më tepër nëse ngecni diku dhe pavarësisht se humbni kohë, do t’ju duhet të telefononi për ndihmë. Nëse e keni shkaktuar aksidentin, sigurimi juaj do të jetë më i shtrenjtë vitin e ardhshëm.

Nëse përdorni një grup të posaçëm rimash çeliku me gomat tuaja të dimrit, ju siguroni mbrojtje më të mirë nga kripa që hidhet shpesh në rrugë gjatë periudhës së dimrit, si dhe nga vrimat në rrugë të shkaktuara nga gërryerja e asfaltit.

Ju prisni derisa thellësia të bjerë në minimumin ligjor

Sipas ligjit, thellësia e shkelës duhet të jetë së paku 4 milimetra.

Megjithatë, rekomandohet të mos prisni derisa të bjerë në minimum përpara se t’i ndryshoni ato. Mbani në mend se materiali nga i cili prodhohen gomat me kalimin e kohës i humbet karakteristikat që janë të nevojshme për ngarje të sigurt në kushtet e dimrit.

LEXO EDHE:

Back to top button