Gjetjet shqetësuese të publikuara tregojnë se shoferët që vuajnë nga alergjitë janë në të njëjtin rrezik si shoferët e dehur
Gjetjet shqetësuese të publikuara tregojnë se shoferët që vuajnë nga alergjitë janë në të njëjtin rrezik si shoferët e dehur

Hulumtimet kanë treguar se shoferët që vuajnë nga alergjitë akute të polenit janë potencialisht po aq të prirur ndaj aksidenteve sa shoferët e dehur , sepse vetëm një teshtitje me një shpejtësi prej 100 km/h mund të verbojë një shofer deri në 30 metra , sipas të dhënave nga TÜV gjermane. agjenci.
Megjithëse medikamente të caktuara mund të ndihmojnë me simptoma si rrjedhja e hundës dhe lotët e syve, ekspertët rekomandojnë kontrollimin e filtrave të integruar të ajrit të kabinës që mbajnë jashtë përbërësit e padëshiruar nga ajri si poleni, pluhuri, bakteret ose alergjenët nga jashtë.
Ndonëse janë të rinj, filtrat parandalojnë hyrjen e polenit dhe pluhurit në kabinën e makinës, por filtrat që nuk janë ndërruar për një kohë të gjatë mund të bllokohen dhe të bëhen një terren për rritjen e mykut dhe sporeve të tjera. Të dy veshjet e filtrit antibakterial dhe fungicid pushojnë së qeni efektiv pas një periudhe të gjatë përdorimi. Prandaj, filtrat e rinj duhet të kontrollohen sapo përqendrimi i polenit të arrijë kulmin.
Ekspertët këshillojnë që filtrat në makina të ndërrohen çdo 15 mijë kilometra dhe shtojnë se edhe drejtuesit që nuk kalojnë kilometra të tillë duhet t’i ndërrojnë të paktën një herë në vit për të garantuar efektivitetin e tyre, rekomandojnë ekspertët gjermanë.
“Kjo zakonisht bëhet si pjesë e inspektimit teknik,” thotë inspektori teknik i TÜV Vincenzo Luca. Por nëse jeni të detyruar të kaloni me makinë nëpër zona të mbushura me polen çdo ditë, mund t’ju duhet të ndërroni makinën tuaj.
Ka vetëm disa modele makinash që lejojnë pronarët që thjesht të fikin filtrat dhe të ndezin vetë. Shumica e shoferëve do të duhet ta çojnë makinën e tyre te një mekanik për një zëvendësim.
Të ashtuquajturat multifiltra të karbonit të aktivizuar mund të instalohen shtesë në shumë modele automjetesh, megjithëse një opsion i tillë është disi më i shtrenjtë. Filtrat e karbonit të aktivizuar, përveç polenit dhe pluhurit nga jashtë, mbrojnë edhe nga erërat e pakëndshme dhe disa ndotës.
Nëse vuani nga ethet e barit, përpiquni të shmangni parkimin poshtë pemëve gjatë sezonit të polenit, përndryshe, kur të ktheheni, makina juaj mund të mbulohet me lule që bien nga pemët dhe për rrjedhojë të jetë e mbushur me polen.
Për të minimizuar simptomat e alergjisë, duhet të shmangni kontaktin e drejtpërdrejtë me polenin. Pasi jeni jashtë, vendosni xhaketën në bagazhin e makinës në mënyrë që të mos transferoni polenin nga xhaketa në kabinën e automjetit. Për më tepër, është mirë të mbani dritaret të mbyllura gjatë vozitjes, si dhe çatinë e diellit, nëse makina ka një të tillë.