Google ka një konkurrent serioz: SearchGPT është motori i ri i kërkimit që shkaktoi rënien e aksioneve të gjigantit

Google ka një konkurrent serioz: SearchGPT është motori i ri i kërkimit që shkaktoi rënien e aksioneve të gjigantit

OpenAI ka zbuluar motorin e tij të ri të kërkimit të quajtur SearchGPT, i cili synon t’u sigurojë përdoruesve përgjigje të shpejta dhe të sakta me burime të qarta dhe relevante.

Mjeti është aktualisht në testim me një grup të vogël përdoruesish dhe është planifikuar të integrohet në chatbot popullor ChatGPT.

Njoftimi i SearchGPT mund të ndryshojë ekuilibrin e fuqisë në botën e motorëve të kërkimit, ku Google ka dominuar prej kohësh. Që nga fillimi i ChatGPT në fund të vitit 2022, ka pasur shqetësime midis investitorëve të Alphabet se OpenAI mund të marrë përsipër një pjesë të tregut. SearchGPT ofron një mënyrë më intuitive kërkimi që i lejon përdoruesit të bëjnë pyetje shtesë, të ngjashme me një bisedë të natyrshme.

 

 

 

“Ne besojmë se kërkimi mund të jetë shumë më i mirë se sa është sot,” tha Sam Altman, CEO i OpenAI, në një njoftim të fundit. Pas njoftimit, aksionet e Alphabet ranë me më shumë se 3%.

Ndërkohë, në maj, Google zbuloi një përmbledhje të AI, ndryshimi më domethënës në kërkim në 25 vjet. Megjithatë, kjo veçori është vënë nën kritika për rezultate të pasakta, pa asnjë mundësi për ta fikur.

“Google është tronditur nga shfaqja e inteligjencës artificiale gjeneruese që nga fillimi,” thotë Daniel Fagela, themeluesi i kërkimit të AI Emerj. “Ne nuk e pamë kompaninë të shpërbëhej, por ata me siguri bënë disa gabime.”

 

 

 

Përveç shpalljes së SearchGPT, OpenAI javën e kaluar prezantoi modelin e ri të AI “GPT-4o mini”, i cili është një zgjatim i modelit më të shpejtë dhe më të fuqishëm GPT-4o. OpenAI i mbështetur nga Microsoft vlerësohet në mbi 80 miliardë dollarë dhe po përballet me presionin për të mbetur lider në treg në inteligjencën artificiale gjeneruese.

Me SearchGPT, OpenAI synon të jetë një lider në “multimodalitetin”, duke u ofruar përdoruesve akses në lloje të ndryshme të mediave të krijuara nga AI, si teksti, imazhet, audio, video dhe kërkimi në një mjet të vetëm.

 

 

 

“Bota është multimodale,” tha drejtori i operacioneve të OpenAI, Brad Lightcup, duke shtuar se si njerëz “ne komunikojmë duke parë, dëgjuar dhe folur”, kështu që kufizimi i ndërveprimeve në tekst është i pamjaftueshëm.

LEXO EDHE:

Back to top button