Google prezanton modalitetin AI: Kërkimi mund të ndihet si një bisedë me një ekspert
Google lançoi të martën një valë tjetër të teknologjisë së inteligjencës artificiale për të përshpejtuar një transformim njëvjeçar të motorit të saj të kërkimit, i cili po ndryshon mënyrën se si njerëzit gjejnë informacion dhe po zvogëlon rrjedhën e trafikut të internetit në faqet e tjera të internetit.

Faza tjetër, e zbuluar në konferencën vjetore të zhvilluesve të Google, përfshin prezantimin e një opsioni të ri “AI Mode” në SHBA.
Kompania thotë se kjo veçori do të lejojë ndërveprimin me motorin e kërkimit që do të jetë më shumë si një bisedë me një ekspert i cili mund t’i përgjigjet një game të gjerë pyetjesh. Modaliteti AI tani po lançohet për të gjithë përdoruesit në SHBA, vetëm dy muaj e gjysmë pasi kompania filloi ta testonte atë me një numër të kufizuar përdoruesish brenda divizionit të saj Labs.
Google po integron gjithashtu modelin e saj më të fundit të IA-së, Gemini 2.5, në algoritmet e saj të kërkimit dhe së shpejti do të fillojë të testojë veçori të tjera të IA-së, të tilla si blerja automatike e biletave të koncerteve dhe kërkimi i videove live.
Kompania zbuloi se planifikon ta përdorë këtë teknologji për t’u rikthyer në tregun e syzeve inteligjente, me një palë syze të reja të mundësuara nga platforma Android XR. Paraprezantimi i pajisjes së ardhshme, e cila përfshin një kamerë pa duar dhe një asistent të inteligjencës artificiale të kontrolluar me zë, vjen 13 vjet pas debutimit të Google Glass — një produkt që kompania e tërhoqi pas reagimeve të ashpra për shqetësimet për privatësinë.
Google nuk zbuloi se kur do të jenë në dispozicion syzet Android XR ose sa do të kushtojnë, por njoftoi se do t’i dizajnojë ato në partneritet me Gentle Monster dhe Warby Parker. Këto syze do të konkurrojnë me një produkt të ngjashëm që është tashmë në treg, të zhvilluar nga Meta Platforms (pronar i Facebook) dhe Ray-Ban.
Ky zgjerim mbështetet në transformimin që Google filloi një vit më parë me futjen e përmbledhjeve bisedore të quajtura “Përmbledhje të IA-së”, të cilat shfaqen gjithnjë e më shumë në krye të rezultateve të kërkimit dhe zëvendësojnë shfaqjen tradicionale të lidhjeve në internet.
Sipas Google, rreth 1.5 miliardë njerëz tani përdorin rregullisht “përmbledhje të inteligjencës artificiale”, me shumicën e përdoruesve që hyjnë në pyetje më të gjata dhe më komplekse.
“Ky përparim do të thotë që kemi hyrë në një fazë të re të ndryshimit të platformës së inteligjencës artificiale, ku dekada të tëra kërkimesh tani po bëhen realitet për njerëzit në mbarë botën”, tha CEO i Google, Sundar Pichai, përpara një amfiteatri pranë selisë së kompanisë në Mountain View të Kalifornisë.
Edhe pse Pichai dhe drejtues të tjerë të Google parashikuan se “përmbledhjet e inteligjencës artificiale” do të çonin në më shumë kërkime dhe në fund të fundit në më shumë klikime në faqe të tjera, kjo nuk është materializuar deri më tani, sipas gjetjeve nga firma e optimizimit të kërkimit BrightEdge.
Shkalla e klikimeve nga rezultatet e kërkimit në Google ka rënë me gati 30% gjatë vitit të kaluar, sipas një studimi të publikuar së fundmi nga BrightEdge, i cili ia atribuon këtë faktit se përdoruesit janë gjithnjë e më të kënaqur me informacionin që marrin direkt përmes “përmbledhjeve të inteligjencës artificiale”.
Vendimi për ta bërë shpejt të disponueshëm gjerësisht modalitetin e inteligjencës artificiale, pas një periudhe relativisht të shkurtër testimi, pasqyron besimin e Google se kjo teknologji nuk do të përhapë rregullisht dezinformata që mund të dëmtojnë reputacionin e markës dhe pranon konkurrencën në rritje nga opsionet e tjera të kërkimit të inteligjencës artificiale, të tilla si ChatGPT dhe Perplexity.
Rritja e shpejtë e alternativave të inteligjencës artificiale është provuar gjithashtu të jetë një temë e zakonshme në procedurat ligjore që mund ta detyrojnë Google të shpërbëjë pjesë të perandorisë së saj të internetit, pasi një gjyqtar federal vitin e kaluar e shpalli motorin e saj të kërkimit një monopol të paligjshëm.
Në një gjyq më herët këtë muaj, Eddy Cue, drejtues ekzekutiv i Apple, tha se numri i kërkimeve në Google përmes shfletuesit Safari të Apple po bie, pasi gjithnjë e më shumë njerëz mbështeten në alternativa që përdorin inteligjencën artificiale.
Google ka përmendur trazirat e shkaktuara nga rritja e teknologjisë së inteligjencës artificiale si një nga arsyet kryesore pse duhet të bëjë vetëm ndryshime të vogla në mënyrën se si funksionon motori i saj i kërkimit, pasi ai tashmë po e ndryshon peizazhin konkurrues.
Megjithatë, përdorimi gjithnjë e në rritje i inteligjencës artificiale nga Google i lejon asaj të ruajë pozicionin e saj si “porta” kryesore drejt internetit për momentin – një pozicion që i ka dhënë kompanisë së saj mëmë, Alphabet Inc., një vlerë tregu prej 2 trilionë dollarësh.
Gjatë vitit, Google pati 136 miliardë vizita mujore, që është 34 herë më shumë se mesatarja prej 4 miliardë vizitash mujore që kishte ChatGPT.
Edhe vetë regjimi i inteligjencës artificiale i Google pranoi se ky ndryshim nuk duket se e zvogëlon ndjeshëm fuqinë e motorit të kërkimit të Google kur një gazetar i Associated Press pyeti nëse kjo shtesë do ta bënte kompaninë edhe më të fuqishme.
“Po, ka shumë të ngjarë që regjimi i inteligjencës artificiale i Google ta bëjë Google edhe më të fuqishëm, veçanërisht në fushën e aksesit në informacion dhe ndikimit në internet”, u përgjigj regjimi i inteligjencës artificiale. Kjo veçori paralajmëron gjithashtu se botuesit e uebit duhet të jenë të shqetësuar për një rënie të mundshme të trafikut të kërkimit.
Testet e ardhshme të Google brenda divizionit të saj të Laboratorëve paralajmërojnë valën e ardhshme të teknologjisë së inteligjencës artificiale që ka të ngjarë të jetë në dispozicion të publikut të gjerë.
Përveç përdorimit të teknologjisë së saj Project Mariner për të testuar aftësinë e agjentit të inteligjencës artificiale për të blerë bileta dhe për të bërë rezervime në restorante, Google do të eksperimentojë gjithashtu me kërkime video dhe do të ofrojë mundësinë, me pëlqimin e përdoruesit, që inteligjenca artificiale të hyjë në Gmail dhe aplikacionet e tjera të Google për të kuptuar më mirë zakonet e tyre.
Karakteristika të tjera që do të testohen këtë verë përfshijnë një opsion “kërkimi të thellë” për analiza më të thella të temave komplekse dhe një mjet që do të gjenerojë shfaqje grafike të të dhënave sportive dhe financiare.
Google po prezanton gjithashtu versionin e vet të aksesit VIP në të gjitha veçoritë e saj të inteligjencës artificiale përmes një pakete abonimi “ultra” që do të kushtojë 250 dollarë në muaj dhe do të përfshijë 30 terabajt hapësirë ruajtjeje.
Ky është një hap i madh përpara nga paketa e mëparshme më e shtrenjtë e quajtur “AI Pro”, e cila kushton 20 dollarë në muaj dhe përfshin 2 terabajt hapësirë, shkruan britanikja Guardian.