Hulumtimet kanë treguar se cila është arsyeja më e madhe për rritjen e çmimeve
Hulumtimet kanë treguar se cila është arsyeja më e madhe për rritjen e çmimeve

Pas dy vitesh rritjeje të qëndrueshme të çmimeve, ekspertët ekonomikë nuk mund të bien dakord për atë që shkaktoi krizën më të madhe në botë në dekada.
Megjithatë, sipas rezultateve paraprake të sondazhit nga Rezerva Federale e Nju Jorkut, mund të ketë diçka tjetër në lojë.
Një sondazh i 700 bizneseve në Nju Jork dhe Atlanta zbuloi se niveli i kërkesës së klientëve tejkalon të gjithë faktorët e tjerë që kompanitë kanë në përcaktimin e çmimeve, duke përfshirë marzhet e qëndrueshme të fitimit dhe inflacionin e përgjithshëm.
Kjo do të thotë që një biznes në thelb mund të vendosë çfarëdo çmimi që dëshiron, për sa kohë që ato nuk janë aq të larta sa të largojnë bazën e klientëve.
Më shumë se 82% e bizneseve të anketuara thanë se kërkesa është faktorizuar në vendimet e tyre për çmimet, ndërsa vetëm 52% e bizneseve thanë se marrin parasysh normën e përgjithshme të inflacionit kur vendosin çmimet.
Blerësit janë të trajnuar për të toleruar rritjen e çmimeve, thotë John Chen, një profesor i marketingut në Shkollën Wharton të Universitetit të Pensilvanisë.
Miratimi i rritjes së çmimit mund të nxisë edhe më shumë rritje të çmimeve në të ardhmen.
Emily Nettie, një fotografe dasmash në Syracuse, Nju Jork, tha se ajo i ka rritur çmimet e saj me disa qindra dollarë disa herë gjatë dy viteve të fundit për të paguar tarifa konkurruese për fotografët dhe redaktorët shtesë që punëson.
Megjithatë, ajo tha se është e vetëdijshme se baza e saj e klientëve vendas së shpejti do të dëshirojë të ulë kostot.