Kjo nuk do t’ju pëlqejë përdoruesve të Threads, pas një viti e gjysmë reklamat vijnë edhe në këtu

Kjo nuk do t'ju pëlqejë përdoruesve të Threads, pas një viti e gjysmë reklamat vijnë edhe në këtu

Rrjeti social i Metës, Threads, u krijua si një alternativë ndaj Twitter (X), dhe pavarësisht se profilet e përdoruesve në të janë të lidhura me Instagramin, ai tërhoqi përdoruesit me një ndërfaqe të thjeshtë, pa shumë funksione dhe reklama. 
Meta arriti të financonte funksionimin e Trades me të ardhura nga biznesi i saj dhe punoi për një vit e gjysmë për të shmangur reklamat në atë rrjet. Megjithatë, duket se ka ardhur koha që “Treads” të rritet dhe të fillojë të bëjë para.

Meta njoftoi se do të nisë shfaqjen e reklamave për përdoruesit, duke promovuar kështu një rreth të vogël reklamuesish. Gjithçka do të jetë në përputhje me mënyrën se si platformat e tjera Meta shfaqin reklamat, d.m.th. Ato do të vendosen në një format të njohur, që do të thotë se reklamuesit nga Facebook ose Instagram do të mund t’i transferojnë ato në atë rrjet me një klikim.

Trades aktualisht ka rreth 300 milionë përdorues aktivë mujorë, tre të katërtat e të cilëve ndiqen nga të paktën një llogari kompanie, kështu që Meta beson se shfaqja e reklamave ka kuptim biznesi. Reklamat e shfaqura do të etiketohen qartë si “përmbajtje e sponsorizuar” dhe fillimisht vetëm një pjesë e vogël e përdoruesve në SHBA dhe Japoni do t’i shohin ato. Testimi i kufizuar do të ndihmojë Metën të analizojë efektivitetin e reklamave dhe ndërveprimet e përdoruesve me ta përpara se të vendosë për lëshimin e tyre të gjerë.

LEXO EDHE:

Back to top button