Kompanitë gjigande për prodhim të veturave kritikuan BE-në për vendosjen e tarifave ndaj prodhuesve kinezë të makinave

Kompanitë gjigande për prodhim të veturave kritikuan BE-në për vendosjen e tarifave ndaj prodhuesve kinezë të makinave

Prodhuesit GJERMANë të makinave kanë kritikuar ashpër tarifat e reja të Bashkimit Evropian për automjetet elektrike kineze të importuara në Evropë.

Për kujtesë, Komisioni Evropian kërcënoi dje se synon të vendosë tarifa të përkohshme për importin e makinave elektrike nga Kina nga 17.4 deri në 38.1 për qind, në vend të 10 për qind aktuale, që nga 4 korriku, për shkak të subvencioneve të paligjshme të qeverisë. për prodhuesit kinezë.

Si pjesë e një hetimi që filloi në tetor të vitit të kaluar dhe është ende në vazhdim, Komisioni ka arritur përkohësisht në përfundimin se prodhuesit kinezë të automjeteve elektrike me bateri (BEV) po përfitojnë nga subvencione të pajustifikuara, të cilat mund të shkaktojnë dëm ekonomik për prodhuesit e BE-së BEV.

Megjithatë, ka një protestë nga industria gjermane e automobilave. 

Mercedes-Benz, BMW dhe Volkswagen mund të përballen me kundërmasa nga qeveria kineze që do të ndikojnë në operacionet e tyre në Kinë, e cila është një qendër kryesore fitimi për këto kompani.

BMW: Kjo do të dëmtojë kompanitë dhe interesat evropiane

CEO i BMW, Oliver Zipse, tha se tarifat e BE-së do të dëmtojnë kompanitë evropiane dhe interesat evropiane.

“Proteksionizmi rrezikon të bjerë në një rreth vicioz. Tarifat çojnë në më shumë tarifa dhe kjo çon në izolim në vend të bashkëpunimit,” tha ai. 

“Nga këndvështrimi i BMW Group, masat proteksioniste, siç është vendosja e tarifave për importet, nuk kontribuojnë në suksesin tonë në tregjet ndërkombëtare”, tha Zipse në një deklaratë.

CEO i Mercedes Ola Källenius tha: “Ne nuk kemi nevojë për një rritje të barrierave në tregti. Ne duhet të punojmë për të hequr barrierat tregtare në frymën e Organizatës Botërore të Tregtisë.”

VW: Efektet negative të këtij vendimi tejkalojnë çdo përfitim të mundshëm

Volkswagen tha se tarifat nuk do të arrinin qëllimin e BE-së për të forcuar konkurrencën e industrisë evropiane të makinave.

“Koha e vendimit të Komisionit Evropian është e dëmshme për kërkesën e dobët aktuale për BEV në Gjermani dhe Evropë. Efektet negative të këtij vendimi tejkalojnë çdo përfitim të mundshëm për industrinë evropiane dhe veçanërisht gjermane të automobilave,” tha VW.

Organizata e industrisë gjermane VDA tha se tarifat rrisin rrezikun e një lufte tregtare dhe nuk do të forcojnë konkurrencën e sektorit të automobilave në Evropë.

“Dëmi i mundshëm që mund të rezultojë nga tarifat mund të tejkalojë përfitimet e mundshme për industrinë evropiane dhe veçanërisht atë gjermane të automobilave”, tha në një deklaratë presidentja e VDA, Hildegard Müller.

LEXO EDHE:

Back to top button