Kritika për reklamën e re të Apple: Nuk keni respekt!

Kur një reklamë bëhet virale, zakonisht është për njërën nga dy arsyet – ose rezonon aq thellë tek shikuesit saqë ata nuk mund të ndalojnë së foluri për të, ose i mërzit njerëzit aq shumë saqë ata përdorin rrjetet sociale për të shprehur zemërimin e tyre.

Reklama e Apple për iPad Pro të ri duket se bie në kategorinë e fundit. Reklama, e postuar të martën në mediat sociale nga Tim Cook, shefi ekzekutiv i Apple, fillon si një lloj kapsule kohore për krijimtarinë njerëzore.

Ka një metronom. Dhe një lojtar rekord. Pastaj dritat ndizen në një dhomë të ngjashme me magazinë, ku shihni këto objekte dhe dhjetëra mjete të tjera krijuese të ulura në një pllakë metalike në qendër të kornizës. Ka gjithashtu një TV CRT, kanaçe bojërash, një glob, një piano, një video-lojë arcade të viteve ’80, një bust të një koke njeriu dhe një bori. Një tjetër pllakë e madhe metalike varet keq mbi gjithçka.

Teksa dëgjojmë fjalët hyrëse të këngës All I Ever Need Is You, Sonny dhe Cher të vitit 1972, rekordi metal fillon të bjerë. Objektet vendosen në një shtypje gjigante hidraulike dhe brenda rreth 40 sekondash janë zhdukur të gjitha, shtypur nën tonelata forcë.

Pas shkatërrimit, presa hidraulike fillon të ngrihet përsëri. Mbeturinat tani janë zhdukur, zëvendësuar nga një iPad Pro i ri me shkëlqim dhe ne dëgjojmë një zë që thotë: “Ipad më i fuqishëm ndonjëherë është edhe më i holli”, ndërsa Cher këndon All I Ever Need Is You.

Videot e presave hidraulike që shtypin gjithçka, nga elektronika te karamele, janë bërë shumë të njohura vitet e fundit, pjesërisht për shkak të natyrës shpesh magjepsëse të shkatërrimit të gjërave nën presion. Apple duket se është përpjekur të përfitojë nga ky trend, pasi thekson se iPad Pro i ri është aq i fuqishëm sa mund të zëvendësojë mjete të tjera të shprehjes krijuese.

Vlerësime të shumta

Por shumë shikues nuk janë të impresionuar me reklamën.

“Nuk jam i sigurt se “shkatërrimi i pamatur i të gjitha gjërave të mira dhe të bukura në këtë botë” është atmosfera e duhur për të cilën po shkoni,” tha një komentues i X.

“Nuk mund të lidhem fare me këtë video. Ju nuk keni respekt për pajisjet krijuese dhe tallni krijuesit”, shtoi një tjetër.

Të tjerë thonë se ndërsa e kuptojnë atë që reklama po përpiqet të thotë, ajo nuk rezonon me ta.

“Është një koncept kreativ dhe i realizuar mirë, por reklama çuditërisht më trishtoi!” Zgjedhja e këngës duket se idhullon veçanërisht teknologjinë mbi jetën reale. Tani dua vetëm të shmang ekranet dhe të kaloj më shumë kohë duke shijuar botën offline”, tha një përdorues.

“Duhet të ketë qenë rreth kapjes dhe nderimit të thelbit të asaj që është kaq e veçantë për të gjitha këto gjëra dhe përvoja për t’i bashkuar ato në një pajisje, jo për t’u hequr shpirtin,” tha një person tjetër në X, dhe shumë ranë dakord.

LEXO EDHE:

Back to top button