Meta njoftoi sot se do t’u ofrojë përdoruesve në Evropë një plan abonimi në Facebook dhe Instagram pa reklama, në përputhje me rregulloret e BE
Meta njoftoi sot se do t'u ofrojë përdoruesve në Evropë një plan abonimi në Facebook dhe Instagram pa reklama, në përputhje me rregulloret e BE

Plani i abonimit mujor për përdoruesit në Bashkimin Evropian, Zonën Ekonomike Evropiane dhe Zvicër do të kushtojë 9,99 euro për përdoruesit online, ndërsa përdoruesit e iOS dhe Android do të duhet të paguajnë 12,99 euro në muaj.
Rregulloret e BE-së kërcënojnë të kufizojnë aftësinë e Metës për të personalizuar reklamat për përdoruesit pa pëlqimin e tyre dhe mund të dëmtojnë një burim të madh të ardhurash.
Rrjeti më i njohur i mediave sociale në botë është nën presionin e legjislacionit antitrust të BE-së. Në korrik, pronari i Meta-s, Mark Zuckerberg humbi një betejë për një ofertë të kufizuar të të dhënave në Gjermani. Më pas, gjykata më e lartë e Evropës mbështeti organin antitrust të Gjermanisë dhe fuqinë e saj për të hetuar shkeljet e privatësisë.
Metta u ofron përdoruesve një zgjedhje midis përdorimit të rrjetit falas me reklama dhe përdorimit pa reklama me një abonim, gjë që mund t’i inkurajojë përdoruesit të zgjedhin opsionin e mëparshëm dhe në këtë mënyrë të ndihmojë Metta të respektojë rregulloret pa ndryshuar biznesin e reklamave dhe reklamave.
Në fillim të këtij viti, Meta u gjobit me 390 milionë euro nga Komisioni Irlandez i Mbrojtjes së të Dhënave. Zuckerberg u paralajmërua se ai nuk mund të përdorte të ashtuquajturën “marrëveshje” si bazë ligjore për t’u dërguar reklama përdoruesve bazuar në aktivitetin e tyre në internet.
Kompania më vonë njoftoi se synon të kërkojë pëlqimin nga përdoruesit në BE përpara se të lejojë kompanitë të shërbejnë reklama të synuara, në mënyrë që të përmbushin kërkesat rregullatore në zhvillim në rajon.